Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZABIJU Tě NĚŽNĚ

21. 06. 2024
2
4
90
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=oKOtzIo-uYw&ab_channel=TheFugeesVEVO

 

 

POTŮČEK MYŠLENEK LENEK LEN EK

Dnes ráno jsem zjistil že mi umřela má džungarská dračice Míša. Ještě včera jsem jí dával krmení do misky a vzal si ji přitom do ruky a pochopitelně že mě zase chtěla hlodat. Tak jak vždy. A už není. Ještě jsem jí ukrojil kousek jablíčka tak jak každé ráno ale dnes si pro něj nepřišla. A až pak jsem si všiml že leží dole na hoblinách s nožkama nahoře. Nehybná. Tichá. No... Dnes nad ránem mne navštívla dívka SMRT. Jenže nemáchla tou svou kosou nademnou ale nad Míšou. Je teda ale pravda že už byla křeččí babička.

Včera jsem to nedopsal. Už jsem neměl sílu.

A nejprve mi psal Adam že jej přijali na VŠ. A já mu odepsal že už není Míša. Potom jsem psal ZLATOHNĚDÉ:

Chtěl jsem ti dnes říct že mi umřela má džungarská dračice Míša.

Miri to mi je ľúto :( :( :(

Bohužiaľ křečci majú veľmi krátky život..

Ale kúpiš si novu dračicu nie?

Áno pravdaže a bude sa volať Martina.

Po Tebe.

Lebo Ty si tiež taká dračica...

:) :* ;)

:) :) :) ako si to zjistil že som dračica?

Ja neokusavam klec/byt :) :)

To som poctěna že jej dáš meno ppo mne :)

To stačí iba len pozrieť sa Ti do očí a je to jasné!

Nuž a keby si ozaj mala potrebu niečo okusavat tak môžeš mňa...

Dračica.

:*

Oči jsou bránou do duše každé ženy.

A já do těch Tvých koukám moc rád!

Akorát teda při tom nesmíš dělat grimasy jak to umíš.

To bych Tě fakt zabil!

Ale něžně.

Pochopitelně...

:)

Po té co jsem Ti MILÁČKU volal den před tím večer půl hodiny a kdy jsi mi to kupodivu vzala a... A trpělivě poslouchala jak Ti po 1 000 000té VYZNÁVÁM LÁSKU... A při tom mě má intuice nezklamala: To jak jsi mi řekla že Tě bolí žaludek poté co jsi v 9 večer snědla hambáč s hranolkama a já hned věděl že to bylo s novým přítelem tak_ Jsi mi to potvrdila. Za těch 6 let Tě mám přečtenou ažaž. No... Já jsem pro Tebe NIC. Se mnou bys na tu večeři ani nešla že... No a v ten pátek to vypadalo že za mnou ani nepříjdeš!

 Ale...

Přišlas!

A zase ty upnuté šedé elasťáky!!!

Vyrýsovaný klín a upnutá prdelka.

Bože!!!

Pane!!!

Kdo by Tě rád neprcal?!?!?!

A... Jsem drzejší než kdy jindy. Vždyť ztratit OPRAVDU? nemám co. Hladím Tě a dotýkám se Tě ažažažaž až.

Myslel jsem že za mnou po včerejšku ani nepřijdeš...!?

Prečo by som Miri neprišla?

Akurát ma dnes zase veľa bolí ten žalúdok no...

Kráčela jsi vedle mne a já ti hladím zádíčka se slovy:

Kdybych věděl jak Ti pomoct tak to udělám!

Ale... Nemůžu udělat asi nic...

Môžeš ma zabiť!!!

Naozaj?!?!?!

Tak Tě teda zabiju!!!

Ale něžně.

A možná jsem Tě polechtal pod levou paží ale smála jsi se!

Pane!!!

 

Killing Me Softly

 

Dodal jsem a užíval si jak ve vzduchu dozníval Tvůj smích a díval se na Tvoji kroutící se prdelku dokud to jen šlo dokud to jen šlo dokud to jen šlo dokud to jen šlo dokud to jen šlo dokud to jen_

 

ERROR


4 názory

8hanka
před 4 měsíci
Dát tip Benetka

Adamovi blahoželám,  je to tak dávno, čo mi synovia oznámili, že ich prijali na VŠ. Sú  už roky  seriózni dospeláci venujúci sa vyštudovanému odboru, verím, že Adam si vysokoškolské časy naplno užije a nezabudne popri tom aj na učenie:)

Dračice mi je ľúto, čaká to na každého z nás, len na rozdiel od nej nevieme, či sa o nás niekto postará až do posledných dní...

Túto pieseň geniálne otextoval Zdeněk Borovec pre H. Vondráčkovú, pri jej počúvaní ma vždy mrazí...(Dvě malá křídla tu nejsou) 

Zlatohnedá mi pripadá ako sadista, sorry...viac k nej nič



Aru
před 4 měsíci
Dát tip Benetka

já měl zase morčata a jedno z nich odešlo zcela veřejně mě na očích, to jsem chodil do školy a byl to naprostý horor.

když o tom tak přemýšlím, tak se smrt za mnou v dětství tak nějak táhla :))


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip Aru, 8hanka

Dnes jsem Míšu pochoval. V krabičce od čaje. Vystlanou kapesníčkama. Na tradičním místečku. Pod oknem bytu kde už navždy odpočívá nespočet jejích předchůdců...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru