Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

 O bílé kredenci, a o ženském  a/ mužském úhlu pohledu... . 

25. 06. 2024
4
8
98

 

 

 

 

 

 

 

 

 O bílé kredenci, a o ženském

 a/ mužském úhlu pohledu... . 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Je v tom rozdíl jistý (jiný úhel pohledu 

pouhý?): žena na bílé kredenci neustále

 

 vidí šmouhy (a tak pro úklid velký by

 

 zase byla...), zatímco muž má tendenci to

 vidět jako čistý,  když prosvítá ještě bílá...!

 

::::::::::::::::::::::::::::::


8 názorů

Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Romane, nevím, co je to čistota ducha ani čistá duše. Četla jsem nebo slyšela jsem, že čistá duše je snad někdo bez viny, nechápu, kdo to může posoudit, už i batole vědomě běží na druhou stranu, když se mu řekne "Pojď sem". A čistota ducha znamená pěstovat v srdci lásku? Kdo to poměří, posoudí?


8hanka
před 2 měsíci
Dát tip Jamardi, Zeanddrich E., Benetka

doma chodím bez okuliarov a "drobné chybičky" nevidím...ale aj keby...nie som typ, čo denne behá s prachovkou a vysávačom, dni si viem užívať inak... posledné týždne mi saharský prach dáva za pravdu, len čo suseda umyje okná, už ich má zaflákané zas...a vyzerajú presne ako tie moje:)


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Jarmilo :), mohli bychom asi diskutovat i tom, co je to ta čistota  (v případě věcí :) ), v případě čistoty ducha :) je to snad zjevnější... :):) 


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Láďo, u nás na jihu Moravy to býval ,,ten" :), ale pak jsem opakovaně někde zachytil, že je to spíš ,ta"..? - Možné jsou snad obě verze... :).


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

-Děkuji všem za návštěvu, etc. :)


Evženie Brambůrková
před 2 měsíci
Dát tip 8hanka, Jamardi

Něco na tom bude, ale vždy je možnost dívat se někam jinam. Třeba z okna, tam prach vidět není. Musí být ale otevřená.


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Možná má na to vliv i to, že muži hůře rozlišují barvy a tudíž i odstíny a tudíž nemusí ty fleky vidět. Ale je mnoho i těch, kteří vidí a chtějí mít čisto.


Nami 99
před 2 měsíci
Dát tip

Už jen to, jestli je to "ta" kredenec, nebo "ten" kredenc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru