Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spravedlivý díl z bohatství světa ad... (Jihomoravský comics) ((plus - jako bonus - dneska je tu/ i sranda z netu... ))

29. 06. 2024
4
7
77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

plus bonus - pro trochu klidu dneska je tu/ i nějaká sranda z netu...! (pozor, tohle jsem nefotil já...) :    .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Aljaška road trabl; - ale - tohle snad není Aru...!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A - měj rád, tvoře, ty, kteří ve tváři ti tvoří úsměvy...!!

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


7 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

(Ale von to asi tentokrát nebude Aru, na tý fotce ?); - leda že by ve svém volném čase  simuloval, tam někde, na dalekým severu... :) )


8hanka
před 2 měsíci
Dát tip Gora

Hĺadania cumĺa nezabudnem, aj keď uz ubehlo 40 rokov.  Obrázok je senzačný,  u nás to vtedy bolo na mašĺu:)Nespali sme všetci skoro celú noc.  


Andreina
před 2 měsíci
Dát tip

Toot, možná jo.


toot
před 2 měsíci
Dát tip

Andreina, to jsou žabí stehýnka. 


Andreina
před 2 měsíci
Dát tip 8hanka, Gora

Být správcem narůstajícícho jakéhokoliv dluhu, tak tím bych se moc nechlubila. V takovém případě bývá totiž první podezřelým ze zpronevěry právě správce. A většinou oprávněně. 

Co se týká obrázků, tak pokud se hlasuje, zdvihám ruku pro hledání cumlu. Je to boží obrázek.


toot
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

:D


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Gora

 

(Aru - jedná se jen o náhodu, že hned po druhé po sobě jsi - možná - na fotce v mém příspěvku... :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru