Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesesumírováno a šlus s tím už
Autor
dadadik
kdo z koho
lepítka na moly
moje premiera
až se chytne první
nějak to oslavím
.......................
nové zážitky
každou noc sedum
jako kulí v Sarajevu
konec června
lov na mola
bude to tak už napořád
zas ptám se
...............................
v žáru noci
dalších sedum kusů
kde se berou
ne že by to byla jediná otázka
v těchto dnech
19 názorů
OMLOUVÁM SE UŽ NEPŘISPĚJI SMYSLPLNÝM KOMENTÁŘEM BO UŽ SU SÁM NA MOL. TEČKA.
Babočka jenerál dědečku!!! :D
Um - zatím mi stačí, když si je vyfotím a sečtu pěkně přehledně...
no, no je výzva :)
Nejlepší by byla kamera nad oknem se záznamem a počítačový program, kteý by registroval přílety a odlety. A taky ty přilepení moli by se měli nějak označit, aby nebyli sečteni vícekrát.
Jen abys nakonec neměla kvůli lákavé vůni lepítka v bytě víc molů než předtím. Ti chytřejší se třeba nenalepí.
no je to skoro lovecká vášeň, ráno je lepítku přepočítávám
stejně mám dojem, že i nalítávají okny... není to jen můj názor
Obávám se ale, že muže - mola by lepítko neudrželo. Motýla Emanuela možná ano.
Mezi hmyzožravými ptáky je nejlepším lovcem motýlů lejsek šedý. Dokáže chytit i velmi dobré letce jako jsou babočky nebo perleťovci. Jestli by se dal přemluvit, aby lovil tvé moly, to nevím. Babočka je přecejen asi desetkrát větší sousto než mol. Touto dobou loví lejsek i chrousty, což je na tak malého ptáčka celkem výkon. Honí se za kde čím, jen na lišaje a na vážky nemá. Ti jsou přecejen mnohem rychlejší.
pekný trojobrázok, plný života ...***
moji moli jsou prachobyčejní...
tleskání a honění po zdech atd už mám dost
vivat lepítka
Emanuel je neškodný. Muž mol může být i nebezpečný. Je vysoký asi dva metry, má červeně zářící oči, které mohou oslepit, či popálit pokožku, jeho křídla mají rozpětí asi tři metry a bez problémů při letu vyvine rychlost 150 km za hod. Utéct mu nelze. Vyskytuje se patrně pouze v severní Americe a je znám též z indiánských legend.
toot,
kdo se zabývá paranormálními jevy, zná bytost známou jako "muž - mol" (respektive "motýlí muž"). Je to démon z jiného světa, který zvěstuje velké katastrofy, při kterých zahyne mnoho lidí.
Ale "muž - dur" mi znám není.
Když mol poletuje, nejlepším způsobem jeho likvidace je tlesknutí. Žel - bývá ale docela hbitý a kličkuje ve vzduchu jako zajíc. Když si sedne, bývá tak nějak zranitelnější. Pozor ale, abychom při jeho připlácnutí zároveň nerozbili třeba broušenou vázu nebo mramorovou sošku. Tip.