Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocity

03. 07. 2024
2
1
47
Autor
Bystroočko

Pocity

 

Mám taký pocit, že načo niečo písať, veď všetko už bolo povedané a napísané. Preto prepadávam smútku. Ale potom je tu TO ALE.

Nasledujúce generácie málo počúvajú, čo bolo, nechcú sa zaujímať o minulosť, lebo .... Potom sa zas a zas učia na svojich chybách a objavujú objavené. Každý by si mal uvedomiť, že pamätať si ho budú ešte jeho vnuci a s nimi zanikne aj on.

Teším sa z každého nového dňa a zážitkov, ktoré sú mi dopriate a hlavne sa teším z mojej vnučky.

Bola som viac rokov mimo môjho trvalého bydliska. Určite som sa trochu zmenila, ale hlavne som si pred štyrmi rokmi prestala farbiť vlasy. Takže teraz som ako "princezná" zo seriálu Hra o tróny. Ľudia, ktorí ma po rokoch videli, ma spoznali až keď som sa na nich usmiala. Úsmev ako dar. Niekedy som akože protivná a nevychovaná, lebo sa zapájam do rozhovorov cudzích ľudí alebo sa aj cudziemu prihovorím. Ale asi to nebude také nezvyčajné, lebo v poslednom týždni sa so mnou pustili do debaty traja neznámi ľudia. Vo vlaku. Je to príznačné, často cestujem vlakom. To, prihováranie, by sa podľa nejakých "pravidiel" nemalo robiť. Napr. "nedávaj nevyžiadané rady". Ale je to správne? V prvom rade je to o cite k danej situácii a osobe.

Práve cestujem vlakom a tu ma z nenazdania chytila chuť písať. Cestujem za kolkovaním. Vonku je kopec zelene, z ktorej je cítiť životodarnú šťavu Zeme, slniečko svieti a baránky na oblohe veselo poskakujú.

Dnes absolvujem dva turnaje a ako vždy s odhodlaním - zlepšiť sa, a nádejou, že sa zajtra postavím z postele.

 

1. 7. 2024


1 názor

8hanka
před 2 měsíci
Dát tip

Chvíĺami som mala pocit, ze to píšem ja:) Tiež som si prestala farbiť vlasy, nechala  ich rásť.. paradoxne sa mi takto páčia oveĺa viac.  Aj do debát sa púšťam, ak mám nutkanie pridať sa...raz do týždňa hrávam skrable s bývalymi kolegyňami, často cestujem busom do neďalekých kúpeĺov na záhradu a keď sa stretnem s deťmi a vnúčikom snažim sa užiť si každy okamih, su také jedinečné.. nepremýšĺám, čo bude potom, či si spomenú, pre mňa je najdoležitejšie, že na mňa myslia teraz, prichádzajú "DOMOV"  a ja zase k nim.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru