Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezradně blažená
25. 06. 2002
10
0
2644
Autor
Petula
Bezradne blazenà
Na dobrou noc
si poustìm po displeji
Tvé prànì medovych snu
Mà nejstarsì esemeska
I telefònek vzpomìnà
malykuba01
28. 06. 2002
malykuba01! Děkuji, já už v něm (tak pro sebe) dávno jsem. Toto není moje první esemesková... :o)
Akorát, že když někomu pošlu textíček přes SMS a pak ho dám sem, tak to spojení nijak nezdůrazňuji.
Zde jsem tedy udělala výjimku, protože... je to o tom...
P.S. Děkuji všem... A Cyndi za pusu nejvíc... :o)
░▒▓-_-▓▒░
P.S. Děkuji všem... A Cyndi za pusu nejvíc... :o)
Väčšinou sa mi podobné nápady nepozdávajú, ale tu...
Poézia je naozaj niečo, čo nerozdeľuje (na vyhovujúce a to ďalšie), ale spája.
:-)
Já vím, že se to nehodí do kritik, ale... že se Petulka nebude zlobit, když popřeju sluníčkový den jí i všem čtenářům její krásné básenky?
Jasan, dub a borovice...
Bacil a s ním Bacilice
smích si sluní v bazilice
Popřej a, Bacile, nakažlivě!!!
Petulko - ehm - ty fonty - obrácené čárky a chybějící diakritika - to je umělecký záměr a já něco nepochopil nebo je to nějaká chybka?
To je určitě záměr a patří to k té SMSce... taky dostávám SMSky s obrácenými čárkami. Viď, Petulko?
Líbíííííííí!
Tak tak, Bacilíčku. Použila jsem záměrně takové znaky, které jsem schopna poslat ze svého telefónku.
Jediný s diakrotokou, který je „i náš“, je é... :o)
░▒▓~_~▓▒░
░▒▓~_~▓▒░
P.S. Měla jsem strach, zda ty znaky uvidíte taky tak,
ale vidím, že to funguje!!!
Jupí! :o) ///-_-\\\ Pet...
Petulí - s tými znakmi si to vystihla naozaj :o)
Vieš byť krásne osobná...i keď človeka niekedy tak trochu pichne niekde na spodku srdca...**