Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo to podal...? ((minutová hra))

05. 08. 2024
10
12
148

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::

Telefon: crrrrrrrr crrrrrrrr crrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!

 Je slyšet, jak někdo zvedá sluchátko.

 

Mužský hlas: Ano...?

Ženský hlas:  Slyším tě nějak slabě... . -Jsi to ty?

 

Mužský hlas:   Jo, jsem to já. Kdo by to měl být...? -Také tě slyším nějak slabě. 

Ženský hlas: Už je to snad lepší. - Volám ohledně toho včerejška...!

 

Mužský hlas: Teď jsem nerozuměl. -Voláš ohledně toho včerejšku, vid?

Ženský hlas:  No jasně, ohledně toho včerejška... . -Pověz - je to vůbec pravda...?!.

 

Mužský hlas:  No jo...; už je to tak, je to pravda.

Ženský hlas: ... . -To ale snad nemůže být pravda...!!

 

Mužský hlas: Ale no tak... . Tak jim to přej.

Ženský hlas: Ty jsi cynik. -Jako každej chlap... . - A kdo to vlastně podal - ona?

 

Mužský hlas: Ne, podal to on.

Ženský hlas: Cože - podal to on..?! -Já jsem si vždycky myslela, že pokud se to někdy stane, tak že to podá ona...!

 

Mužský hlas: Jako by na tom záleželo... .

Ženský hlas: Nech toho, prosím tě. -A jak to bere ona...?

 

Mužský hlas:  No jak by to brala; - má taky radost.

Ženský hlas: Cože - ona má radost...?! To myslíš vážně...?

 

Mužský hlas:   No myslím to úplně vážně. - Myslíš, že by neměla mít radost, když to nepodala ona...?!

Ženský hlas:   ... . -No leda, že by o tom věděla předem. A že s tím počítala.

 

Mužský hlas:  Moment - jak by o tom mohla vědět předem...?!

Ženský hlas: No my ženské máme něco, co se nazývá intuice, víš...?!

 

Mužský hlas:  No tak v tom případě to mohla teda vědět předem, když myslíš. Já se nechci hádat.

Ženský hlas (zamyšleně): Pokud to ale věděla předem, tak potom nechápu, proč to nepodala ona... .

 

Mužský hlas: Vy ženské máte sice intuici, ale zato často řešíte úplné - prkotiny. Když to řeknu slušně. - Jako by nebylo jedno, kdo to podal...! - Důležitý je přeci ten výsledek...!

Ženský hlas: Vy mužský nechápete hodně věcí... . Přece to, kdo to podal, může být v budoucnosti pro mnohé určující...! 

 

 

Mužský hlas: Vy ženské to prostě berete moc esotericky. Já si myslím, že důležitý je jenom to, že se jim to povedlo.

Ženský hlas (opět zamyšleně): Zajímalo by mne, komu zůstanou děcka... .

 

 

Mužský hlas:  Cože - jaký děcka...!? - Co s tím mají co jejich děcka...? 

Ženský hlas Ty jsi bezcitnej cynik. -Když si na ně vzpomenu, mám slzy na krajíčku. Sotva obě začala běhat... .

 

Mužský hlas: Tamara má třiadvacet, pokud vím, a žije v Londýně. - A Petr má jedenadvacet, a je taky někde za vodou...! - Doslova, i obrazně.

Ženský hlas:  Moment - jaká Tamara, jakej Petr; - bavíme se snad o tý žádosti o rozvod našich Osičkových...?!

 

 

Mužský hlas:  Cože? - já se tu po celou dobu bavím o tom tiketu, kterým Najmanovi odvedle včera vyhráli prvou ve Sportce...? -A jací Osičkovi - já žádné neznám...?! 

Ženský hlas: No já zase neznám Najmanovi... .. -Františku, jsi to vůbec ty...?!

 

Mužský hlas:  Já jsem přece Vvašek. - Kdo vlastně volá...?!

Ženský hlas (pár sekund ticha): Tak to pardón... . -To je asi omyl...!  Hezký den vám přeji... .

 

Telefon: Tu-tu-tu-tu-tu....

Mužský hlas: no je to vůbec možný...?! - Tak omyl... . Ale docela hezky jsme si pokecali, s tím omylem... .

 

 

(( koncept)).

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


12 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Děkuji všem především za komentáře... :). 

... .

I s těmi mezerami (pomlkami) tohle odhaduji na více, než je dvě a půl minuty... . - Co ale vyhodit...?..


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip

a ano, ty minutové hry na ČRO si pamatuju :)


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

sláva, že tu nejsou obrázky

jinak vcelku banální, ale proč ne :)


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Děkuji vem za komentářem i tipy; etc.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

 

- Slávku, znám hodně těch, co se rozvedli, ale žádného toho, kdo vyhrál prvou v Sazce či ve sportce... :):)


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

To se povedlo : D

Umím si to představit jako scénku Dvořák - Bohdalová...


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Janina6, Zeanddrich E.

To je podle skutečného zážitku? :D Dobrý Tomáš!

To jak za socialismu volá chlápek do prodejny nábytku:

Haló! Sou ložnice?

A z druhé strany se ozve:

Ne. Tady je prodavačka...


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

(( ...)).


Zajíc Březňák
před 3 měsíci
Dát tip Benetka, Janina6, Zeanddrich E.

RIMMER: Pracoval jsem na lince důvěry.

LISTER: Já vím! Byls tam jeden den a pět lidí spáchalo sebevraždu. A to si jeden chudák splet číslo, volal si o výsledky kriketu...


Umbratica
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., Benetka, Janina6, 8hanka

Moc dobrý dramatický nápad.  Tip.

Jako dítko jsem kdysi byla s rodiči v NDR. Stáli jsme na nádraží na nástupišti a otec se tam německy bavil s nějakým pánem. Vtom zafoukal vítr a dfoukl mi slaměný klobouk do kolejiště. Utíkala jsem pro něj a táta česky zařval: nelez do těch kolejí, přejede tě vlak. Ten dosud německy mluvící pán na to pravil: jé - vy ste Čech? Já jsem taky Čech - a od té chvíle se už pak bavili česky...


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Dobrý nápad! Sluchátko připomíná stará časy. Tehdy lidé spolu nemluvili po telefonu tak často jako dnes. Telefon hlas může zkreslovat, já jsem byla dvakrát překvapená, že hlas, který slyším, patří osobě, se kterou mluvím. Tím snáz může ke záměně dojít při špatném spojení.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

 

(Poznámka: např. v ČRO před cca deseti lety akceptovali ,,minutové hry" až dvou a půl minutové... :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru