Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seněkdy a jindy
Autor
dadadik
z nezávislosti
je mi až blbě
někdy
ale jindy zas
skvěle
jak se to sešlo
ví jen pánbu
a nebo nakonec
nebyl ani doma
docela příjemně
když v hlavě útlum
a vědomí
že nemusíš
nic
aspoň ne teď hned
12 názorů
Co by dal za nezávislost třeba někdo, kdo sedí na vozíku.
Moji rodiče se dožili velmi vysokého věku a ke konci na tom byli zdravotně dost špatně. Takže vím, co to je závislost.
Janino,
někdy nezávislost může znamenat sobectví. S tím souhlasím. Někdy se nezávislý dokonce může holedbat tím, že on to dokázal a všichni ti slaboši kolem ne. Vybavil se mi otec Scholastikus v podání pana Smolíka. Pro někoho je nezávislost zásluha, div ne svatost.
je to cosi hozeného do ringu
dál je otázka - co je nezávislost,, každej si odpoví sám
Že nezávislost rovná se samota, to mi (většinou) nevadí. Spíš mi vrtá hlavou, jestli ona někdy taky nerovná se sobectví. Z toho mívám trochu provinilej pocit...
Ty jsi nezávislá? To ti strašně závidím. Já se snažím být nezávislá celý život a ještě se mi to nepodařilo.
A vím, že ve stáří to bude ještě horší. Nezvu ho dál, ale ono přichází samo bez zaklepání.
Dadí, svoboda nesvoboda, útlum neútlum – já prostě musím... musím ti napsat. A to teď hned! Onomu mocnému puzení se odolat nedá... (alespoň já, slabý a celkově sešlý čtenářský červ, to nedokážu) ;-)
nie hneď teraz ... niekedy sa hodí čas na nádych, inokedy šup! a je to***