Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lest na letišti

14. 08. 2024
9
4
171
Autor
Danny

Donald byl zmatený. To měl na letištní ostrahu apelovat, že mu někdo ukradl kufr, ve kterém pašoval drogy? No to snad ne. Raději nebude riskovat a ztracené zavazadlo nenahlásí, příliš by tím na sebe upozornil. Ale co se stalo? A jak? Zásilku převzal jako vždycky - a všechno ostatní taky dělal jako vždycky, což byla možná ta chyba.

***

Harry z konkurenční bandy si mnul ruce. Takový odvážný, zvláštní plán: ale vyšel. Zjistil, že Donaldova banda nepoužívá kabinové zavazadlo, protože by drogy mohl někdo snadno oscanovat: a místo toho to pašují ve velkém kufru, který jede zvlášť. Tak si zapamatoval, který kufr je Donaldův, počkal si na cílové destinaci u pásu blíže začátku výdeje než Donald a kufr si prostě vzal. Pod svícnem je největší tma.


4 názory

8hanka
před 2 měsíci
Dát tip

radšej si priplatím a beriem batožinu so sebou do lietadla...nie je to len vplyvom literatúry a filmov o možnosti vpašovania drog do môjho kufru, ale hlavne pre pocit istoty,  mám kufor pri sebe a nervózne nestepujem pri páse čakaním na kufor...čo ak nepríde? 


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Na rozdíl od Janininy (poněkud zvláštně znějící tvar, snad správný) tvorby komentu ve veřejném dopravním prostředku bylo zveřejnění tohoto dílka nápadem dobrým. (nepsáno pod vlivem drog) ;-)


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Gora, Rhodesie, Biskup z Bath a Wells, Danny

Pardon za zmatenou větu, psát v tramvaji není dobrý nápad.

Tak to asi cílová destinace nebyla Praha... tam by oba čekali dodnes. A pravděpodobně by se nedočkali.


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip

Tak to nemohlo asi cílová destinace nebyla Praha, tam by oba čekali dodnes ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru