Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž je 37plus, mohl by ubrat Celsius
Autor
Nami 99
Já tyhle hice už neberu.
Chladím se vodou vědrem.
Studená vlna ze severu,
prý chcípla cestou vedrem.
12 názorů
Janina6 - nespadla bohužel. Ale dal jsem si inzerát, že vyměním jednu šedesátku za dvě třicítky. Příjde mi to jako férová nabídka.
Nami, tak co, spadla ti nějaká ta pětatřicítka do klína? U nás padaly i mladší ;)
Ĺuboško, príliš si popustil uzdu fantazii poeta, naša loggia sa zrútiť nemože, jedine tak cez plafon spálne bytu pod nami a sme len na prvom poschodi, to by sme hádam pád prežili, ale báseň je to skvelaaaa...
Hrozný když je dlouho hic,
mnohý by se z toho pic.
***
Při spadnuté stupnici
je Hanka míň funící,
bolest ale cítí hlavy,
k ní se totiž řítí davy,
půl města se touží zchladit,
to fakt musí soužit, vadit.
Když si zlostně dupne,
balkón prostě rupne,
chumel lidí v šoku -
pád z osmého štoku... ;-)
začínam si vážiť svoj figovník. Niežeby rodil nejako extra - ani jemu s a v tomto hice nechce, ale aspoň tieni.
Zítra mají padat pětatřicítky. Nějakou šikovnou si seberu.
Když jsem viděl předpověď počasí, kolik má být stupňů, tak jsem si nejdříve myslel, že sečetli Vysočany + Vršovice... :)
Studenou vlnu ze severu na severu ukradli. Rozprodali do klimatizací. Chtěla jsem aspoň do termosky, ale byla hned pryč.
Mám na balkóne teplomer, ktorému neustále padá stupnica a tak mám miesto +40 oC, -10 oC...osviežujuce:)
neboj Nami, i horko půjde na dovolenou k moři ;)