Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo na jazyku (..Tak aby zmizelo tady to moře, co mne tady nedobrovolně drží už téměř čtyři roky…! ) ((Jihomoravský comics))
Autor
Zeanddrich E.
17 názorů
Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Klárko, ale já vlastně nemám odpozorováno, že mizí vždy jeden nejstarší příspěvek výměnou za jeden nejnovější; - ono to může být opravdu spíše celkovým objemem mých příspěvků.
((...)).
Je pravda, že datový objem obrázků je nesrovnatelně větší, než (zde) klasických příspěvků - a proto bych Provozovatele raději moc neprovokoval nějakými dotazy (nebo mi třeba smaže obrázky veškeré... :) ).
Mě nenapadlo, že by si z Písmáku odcházel.
Teď jsi mě vyplašil a tak jsem se byla podívat, jestli se mně nějaké dílo neztratilo, a ne. Mám všechny.
Jsi talent - v jednoduchosti kreseb je přesně vystižena myšlenka a text má humor, což není málo...
... .
Jarmilo, já neříkám, že z Písmáku odejdu úplně :), ale právě obsluhovat jej ohledně počtu komentářů pro mne přestává míti smysl, takže ahoj zatím :)
(a také se mi tedy nelíbí, že s každou nově vloženou věcí se mi smaže jedna odzadu :), kde právě těch komentářů bylo násobně více; ( - i pokiud se nemažou, ale já nevím, jak se k nim dostat, tak to pro mne vyjde nastejno... :):) ).
Zeanddrich E.
před 3 měsíci
(ještě jsem zde zapomněl uvést, že tohle je z několik let staré série mých comicsových komentářů na biblická ponaučení, etc.)
Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Co na srdci, to na jazyku (celé je to jako název dlouhé),
pamne Emme; vechno nemůže být tak in, jak jste zřejmě Vy... :):)
::: :).
Jarmilo, říkám si, zda bych neměl do okýnka (do bublinky u ) číslo jedna přidat polopatisticky něco v tom smyslu: to moře, co mne, na druhou stranu, po ty roky docela dobře živilo... :)
Děkuji Ti za komentář, a přeji hezký den...:)!