Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravda i lež
23. 08. 2024
2
4
73
Autor
Anfádis
Teď v noci již
Pěšina ztichla
Chodívám po ní
Na zralé sny
Napětí a
Touha se míchá
Neboj má lásko
Klidně mě tni
Rovnou do srdce
Jak sama chceš
Čekám na bolest
Protože vím
Že snění skrývá
Pravdu i lež
4 názory
Třeba na dnešek jsem měl sen téměř nepublikovatelný. Pokusím se ho sdělit a to nevhodné a neslušné se pokusím vytečkovat:
Takže, ...... ... .... . ..... ..... ........ . ........ ............... .............. ..... ........... .... ....... ...... .............. ..... .. ...... ........ ...... ... ..
... ..... ........... ..... .. ... . ......... .. ..... .... ... . ...... ..... ............ ...... ....... .... ... ..... .... ......... .... ..... ........ .... ...... ... .... . ..... ..... ........ . ... ..... ........... ..... .. ... . ......... .. ..... .... ... . ...... ..... ............ ...... ....... .... ... ..... .... ......... .... ..... ........ .... ...... ... .... . ..... ..... ........ ........ ............... .............. ..... ........... .... ....... ...... .............. ..... .. ...... ........ ...... ... ..
. ... ..... ........... ..... .. ... . ......... .. ..... .... ... . ...... ..... ............ ...... ....... .... ... ..... .... ......... .... ..... ........ .... ...... ... .... . ..... ..... ........ . ... ..... ........... ..... .. ... . ......... .. ..... .... ... . ...... ..... ............ ...... ....... .... ... ..... .... ......... .... ..... ........ .... ........ ............... .............. ..... ........... .... ....... ...... .............. ..... .. ...... ........ ...... ... .. .
Není ticho po pěšině,
Kočkodan se k tobě šine,
dupe jak tři mamuti,
k lásce patří prahnutí.
Nekřič: „Máš to nahnutý
a brzy vaz zlámu ti!“ ;-)