Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modliací sa úchyl

24. 08. 2024
1
12
84
Autor
Zverohlav

Daj bože ať mňa netrafí šlak
za to že som ůchylák
Modlím sa aj tak som slabý
páčí sa mi pekné baby
pri každé ich svodnej póze
mi žiadný anjel nepomóže

Spolužiačky sa mi smejů
drbmi davajú mi na frak
aj keď sa snažím neuspeju
kěď moja povesť uchylák
úsmev, pohlad, božšké gesto
jej dotyk si mé ruky preju
už nie šestnáct 
ešte nie sto
neviem jestli milujem ju

keď z jej riti tvrne pták
viem len že som úchylák

v posledním verši mělo by být tvrde pták ale to je trochu moc.(vela)


12 názorů

Zverohlav
před 3 týdny
Dát tip emme

Emme jsme siamská dvojčata.


emme
před 3 týdny
Dát tip

Ať čte čtenář text Equuse przewalského a nebo Zverohlava, je to pořád stejný


Benetka
před 3 týdny
Dát tip 8hanka

Ach.

Samozřejmě že miluji Martinu.

A ona to ví. A ona to neví. Jak moc. Je to moje až nemoc.

Přál jsem si aby byla šťastná. A! Ona je šťastná!!!

A pak že přání se neplní!!!

(sice po boku jiného muže ale to je zase úplně jiný příběh no...)


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Beneee, oboch? Nie si ty tak trochu úchyl/úchylák? :))))Veď aj ja ťa ľúbim a keby som mala zázračnú moc, tak by som ti pomohla...nielen s nenaplnenou  láskou...takto je to ale len a len na tebe:)


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka, emme

Zverohlav, prepáč...nevedela som...ak chceš písať slovensky, daj si niekomu verše opraviť, kamarátov z Čiech to asi neruší, ale ...

vieš, niekomu nestačí ani 8-9 rokov ZŠ, ani 4 strednej ani 4-9 (opakované ročníky) vysokej a slovenčinu prasí a prasí...stačí nazrieť na ministerstvá a do parlamentu, hanba, že hlavne takí roduverní SNS Slováci...


Benetka
před 3 týdny
Dát tip 8hanka

Mám Vás rád. Oba. 

Botka (v závorce tečka) Bodka . sk/cz


Zverohlav
před 3 týdny
Dát tip Benetka, 8hanka

Jsou tam ještě nějaké gramatické chyby. Taky jsem nikdy neslyšel říct Slováka slovo úchylák. Vždycky říkají jen úchyl. Věřím, že je tam chyb víc, jelikož jsem Slovenštinu neměl na škole. Jde o to i když  napíšu báseň slovensky s chybama, vždy se může najít Slovák , který ty chyby opraví. Navíc já těžko můžu psát bez chyb jelikož mi na to chybí 8 let školn í docházky na Slovenské ZŠ. A jelikož mám 14 let docházení na českou ZŠ a SŠ a stejně i ve svém mateřkém jazyce píšu zua chybama, jedná se v podstatš o nedosažitelný cíl. Psát slovensky bez gramatických chyb.


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Bene, obsahovo je to fajn...ale neviem, prečo si myslí, že je úchylák... mne sa páčia pekní chalani, chlapi, muží, zrelí muži, no zatiaľ som pri pohľade na nich nezabudla na pravopis:)))))))))))))))a už vôbec si nemyslím, že som úchyláčka,  ocením aj ženskú krásu...


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Bene - zažmúr:))))Ak zažmúrim, nič neuvidím, aj s otvorenými to nie je žiadna sláva:))) 

Vieš, mne len vadí, ako sa našinec už na hraniciach snaží hovoriť česky a potom je z toho spletenec slov, ktoré nie sú ani -ani...a ja ani neviem, ako má znieť názov diela:) Povedz mi...


Benetka
před 3 týdny
Dát tip 8hanka

Jo Mišo píše těžkoslovensky ale já už si zvyk. Škyt! :D 

Hančí - rozumim Ti. Ale zažhmúr oko... Tak. Je správně po slovensky? ;)


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka, Zverohlav, emme

prepáč, veľmi ma ruší tvoja českoslovenčina s chybami...píš česky alebo slovensky bez chýb v dĺžňoch a podobne... napr.:máš napísané - Praha - Trenčín...i ja som žila nejaký čas v Prahe teraz v Trenčíne, na slovenčinu som háklivá obzvlášť v súčasnej dobe, keď sa k moci dostali bijúci sa do hrude, ktorá je prázdna...

názov má byť - Modliaci sa alebo Mädliaci (si ruky, napríklad)...ať - nech alebo až...páčí sa - páčia sa...každé - každej...svodné - zvodnej...a ešte oveľa viac...


Benetka
před 3 týdny
Dát tip

V posledním verši... Ne. Není to trochu moc. Klidně to tam dej.

Ani nevíš jak Ti rozumím.

Bo tež su úchylák.

Drž se Mišo!!! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru