Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slečna Tajči

29. 08. 2024
19
8
174
Autor
Benetka

Na trávníku ve stínu stromu tančí slečna tajči. V nohách jí spí mládenec. Když dívka dotančí skloní se k němu a polibkem jej probudí. Poté spolu ruku v ruce odcházejí. Ještě zahlédnu jak je polyká hlavní vchod Břeclavského vlakového nádraží. Pak se dívám na dno půllitru a je mi náhle nějak smutno...

 

Slečna Tajči

Večerem

Městem

Životem

Tančí

 

Zatímco já 

Bráním se

Smutku

Seč síly

Stačí


8 názorů

Orin
před 5 hodinami
Dát tip Benetka

Benetka:
Nevím, jestli znáš tu skladbu "Chiki, Chiky, ta" (Carrapicho). https://www.youtube.com/watch?v=hh8y5rdJ3-s Já jsem si to teda podle refrénu přejmenoval na "Čiki fajčí" od skupiny "Kára,pičo", protože v hlavě mi to pořád zní jako ..,Fajčí, fajčí, fajčí..Čiki, Čiki, Čiki, tá...,ale rozumím, že tobě tam možná naskakovalo Tajči. :-)


APodezDívka
včera
Dát tip Janina6, Benetka

Umím tajči. A karate a judo a sumo. A taky další Japonská slova. :)


Orin
včera
Dát tip Benetka, Janina6

Slečna Tajči
Vraj i fajčí
U toho domu
(Hocikomu)


Janina6
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Slečna tančí bojové tance...;)


emme
před 3 týdny
Dát tip Gora, Benetka

18 forem, styl Chen


Abakus
před 3 týdny
Dát tip Benetka

obávam  sa, že sa asi veľmi v  ázijských bojových umeniach nevyznám. Ale páči sa mi to.


Al Jal Úd
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Moc pěkná tančící 


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Al Jal Úd, Gora, Benetka

Krehučké...pretancovať sa životom by bolo pekné.. pripomenul si mi Kryla - tak tančí lásko sladká, protanči večer  celý...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru