Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moucha

04. 09. 2024
0
3
75
Autor
William Goat

Úryvek z psané knihy.

Jeff si protírá své přední tlapičky, sem tam jimi projede hlavu a znovu s bzukotem vzlétá z předloktí. Vznáší se nad stolem, usedá na plechovku od piva, trochu si vně přihýbá a vylétá ven. Nejistě krouží kolem lahve vodky, nakonec usedá na její okraj. Goldblum vráží čumák dovnitř a buďto se bojí vstoupit úplně nebo mu stačí nasávat výpary. Hmyz je velmi krutý a nezná kompromisy. Celá kuchyň se obává, že Jeff měl sen, že je člověkem, ale sen je u konce a Goldblum se mění v cosi odporně nepěkného co jí může hodně ublížit.

Na notebooku končí nejlepší Gronenbergův film a já se ne a ne pohnout.




3 názory

Gora
před 3 měsíci
Dát tip

Upravila bych aspoň název... Úravek z psané knihy.

Ukázku z filmu Moucha jsi vzal hodně fofrem. Jedna věta "mimo film" je málo, aby si čtenář udělal představu, o čem to má být.


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Přesně, jak napsala toot. Na tak kratičký úryvek plno chyb a nic, čeho by se čtenář mohl "chytit"...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru