Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVítr hrál ve vlasech Tvých
Autor
Alois
Vítr hrál ve vlasech Tvých
jako harfa křídlo anděla
Tvé rozevláté zlaté vlasy
jako opojná píseň znějí
Obočí stíny nad jasnou modří
tajemství v hlubinách
bílé ruce Tvé něžné prsty
dotek retů Tvých granátové jablko
Dotkla ses nebeské klenby
tančí Tvé nohy i srdce na skále
a kamení rozkvetlo pomněnkami
s Tebou mohl jsem se dotknout hvězd
11 názorů
Radovan Jiří Voříšek
Moc děkuji za názor i kritiku.
Benetka
Děkuji za názor i diskusi. K těm dvěma filmům bych přidal ještě Pytlákovu schovanku - a aby to bylo trochu vážnější Extási.
Janina6
Moc děkuji za názor i diskusi. Možná je to trochu jako pro Květušku.
Pěkné, malebné, oslavné. Možná méně ukazovacího zajmena by básni ještě více slušelo.
kili: Stejně je ale ta čeština kouzelná. Jak si můžeš hrát se slůvky. Například Františka Koudelky se ptali: A ona s tebou počítá? Ano. Počítá se mnou - slečno!? Neměla byste za sto korun drobné?! A i moje milá mi už třeba dala. Ruce na ramena. Kdyby mi tam ovšem dala nohy znamenalo by to že mi "dala". Což snad každý ví co znamená že. Zajímalo by mne kdo to kdy použil poprvé a jak se to pak uchytilo...
Tak jestli ti dala, tak je to dobrá báseň. A jestli ti nedala, tak se musíš zlepšit.
To jje asociace, Bene. Jestli znáš ten film, tak místy to je prostě úžasná parodie na růžovou přeslazenost...
Hmmm... Takové hodně zamilované a rozněžnělé.
Jani: Komentář pobavil. Jen by mě zajímalo jakým způsobem jsi k tomu dospěla. :D