Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Recepční

28. 09. 2024
5
11
135
Autor
R. Kedar

Napsal jsem text, AI vytvořila hudbu a výsledek je neuvěřitelný. Mirai, Kryštof a další nebudou mít co žrát...

Přesvědčte se sami:

 

https://suno.com/song/dea2c671-b47b-430f-b30e-7d3657ef69a5


11 názorů

8hanka
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Slávku, je to krásne...reálny životný príbeh...hoď to k sebe, prosím, ako nové dielo, nech to počujú viacerí... som technický antitalent, netuším, ako ste to, chlapci, urobili...zadali ste text a "niekto" to zhudobnil a nahral? A kde máš tú druhú???


R. Kedar
před 2 měsíci
Dát tip

Normálně stačí zkopírovat odkaz, ale musíš mít v nastavení na SUNO ten song jako veřejný


Jednapoetka
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Benetko myslím, že na poli hudebním máš před sebou velké výzvy! Super! 


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip R. Kedar, Alegna, Jednapoetka, 8hanka

Toš... Take sem to teda zkusil... Vybral jsem náhodně svůj první text o kerém si myslím že za něco stojí... AI mi udělala 2 skladby v žánru folkrock. Ale naprosto netušim jak funguje vkládání sem... Zkusim no uvidim...

 

https://suno.com/song/eeb5a133-4a62-4d1a-b921-e180539e0ee0


R. Kedar
před 2 měsíci
Dát tip

Jan Sova: nevím, zkoušel jsem různé žánry a to mělo vždy různý hlas


Jan Sova
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, 8hanka

Dobré. Kdyby to pustili v rádiu, nepoznal bych že to není nějaká "standardní etablovaná kapela". Dokáže to zachovat stejný hlas napříč vícero písničkami?


Radovan Jiří Voříšek
před 2 měsíci
Dát tip R. Kedar

Těším se na turné!


Jednapoetka
před 2 měsíci
Dát tip

Nooo..... Další rána pro Mirai! To jim tedy nezávidím! Trochu se bojím umělecké budoucnosti...Tip!


8hanka
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Určitá podoba s Benetkovým pribehom lásky...snáď to nevyznie kruto, keď napíšem, príjemné počúvanie.. 


R. Kedar
před 2 měsíci
Dát tip 8hanka, Benetka

Text tu mám zveřejněný od roku 22 pod názvem "Těším se do práce"  :)


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip 8hanka

Pěkné. Ale mohl bys ten text napsat i sem.

Přemýšlím že to budu muset vyzkoušet tež. Láká mne to. Jen se odhodlat... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru