Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia XXXIX.

09. 10. 2024
4
6
59
Autor
Benetka

Sen z dnešního rána. Možná to mohlo i pokračovat dál ale stopadesátikilová sousedka nade mnou se chystá do práce. Probudí mne dunění kopyt... Je 6:14.

 

 

Jsem nestranný pozorovatel a sleduji probíhající bitvu. Sedím na terénní čtyřkolce. Po mé pravé ruce teče řeka která zákrutem obepíná skálu a na ní stojící hrad. Na řece jsou lodě ze kterých střílí na hradby. Další lidé střílejí ze břehu. A je to podivná směsice zbraní! Létají šípy a oštěpy střílí se z pušek a revolverů. Bojuje se i nahoře na hradbách. Z nich pak obránci házejí dolů nejrůznější předměty. Z počátku to jsou poměrně malé kameny. Některé spadnou na břeh jiné žbluňknou až do vody. Pak se začnou dolů kutálet kmeny stromů. Nakonec se ze svahu řítí obrovské kusy betonu. Jeden z nich dopadne mezi lodě a k nebi vyrazí obrovský gejzír vody. Začíná to tady být nebezpečné říkám si a začnu couvat dozadu. Hledám nějaké bezpečné místo až se mi místo boje ztratí z dohledu. Je někde vlevo vepředu za ohybem řeky. Po ní náhle připlouvá loď a z ní na břeh vyskakuje skupina bíle oblečených dívek s pistolemi. Pouze jedna z nich má na sobě světle hnědou vestu. Utíkají směrem ze kterého jsem přijel a divoce při tom střílí. Po chvilce se však vrací a pronásledovatelé jsou jim zřejmě v patách. Dívka v hnědém křičí prohráváme! Všechny tu umřeme! Zachráním tě říkám jí. Ale jenom tebe protože tě k vůli barvě nepoznají. Dívka zahazuje pistoli a vrhá se za mne na sedačku. Obejme mě rukama kolem pasu a usedavě se rozpláče...


6 názorů

Umbratica
před měsícem
Dát tip Benetka

Představuji si, že se sen odehrává pod hradem Strečno. To je jeden z nejbáječnějších hradů, pod kterými teče řeka. Problémale je, že by z Váhu lučištníci nahoru na hrad asi nedostřelili...

Možná reálně prožíváš něco dobrodružného, dramatického,  a sen tomu dal historizující kulisy.


Kočkodan
před měsícem
Dát tip Benetka

Obrovské kusy betonu byly ve srovnání se sousedkou vlastně jen drobné úlomky.


dadadik
před měsícem
Dát tip Alegna, Benetka

ty bláho... a byla to tutově zlatohnědá

 

stokilová nad tebou mě rozchechtala :)


lastgasp
před měsícem
Dát tip Benetka

Škoda, že se sousedka chystala jít do práce. Mohlo to pokračovat. Třeba, že se čelně srazili s protijedoucím tankem. Bitva má úžasně popsaný, napínavý průběh s překvapivými bojovými prostředky. Dobře se četlo.


Jednapoetka
před měsícem
Dát tip Benetka

Jejda, tak to je drsný sen...Vidim to jako film a brečela bych taky....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru