Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 57
Autor
Hamar
Kde se shromažďují zcela vyčerpaní Brňáci?
Obvykle na brněnském výšťavišti.
Nejoblíbenější pečivo v jihovýchodní Asii
je tuktukový rohlík.
Shakespeare chodil s vdanou paní. Ta mu líčila, jakou má její syn neschopnou ženu.
A tak vznikla divadelní hra "Marná lásky snacha."
Co řekne starší houbař mladšímu, aby ukázal svou nadřazenost -
"Já už jsem byl na houbách, když ty jsi byl ještě na houbách."
"Je lepší je šachtit než živit." uhlobaron Larish o svých zaměstnancích
Jak se říká člověku, který se mazlí se šunkovými chlebíčky a stále nosí po kapsách smaženky a pařížský salát?
bufetišista
"Proč taháš věci na dovču v tom velkém batohu, proč nemáš radši kufr na kolečkách?"
"Já už jsem holt takový zkrosnatělý."
Do hospody dorazilo za špatného počasí
jen místní tvrdé játro.
Kdo kontroloval to zábradlí? Kde se tu vzal ten kýbl? Proč jsi do mě strčila, Evo?
To je jen několik příkladů pádových otázek.
Vězni si nechávají posílat zboží z internetu
na dovírku.
4 názory
Jak se říká jednomu Martinovi, který zveřejňuje na Písmáku navýsost vtipná dílka?
Hamar.
Další moc pěkná série. Vypichuji z ní například sběratele plodnic, ne zrovna měkký orgán a podnikatele v oboru fosilních paliv.
Nejoblíbenější pečivo je snad tiktokový rohlík, ne? ;)
Bezva nápady, pobavily
Tak tady se chechtám. Aťuž je to Brno nebo Asie, bufet nebo hospoda... :)
Prostě super kousky.