Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevšímavost
08. 03. 2000
4
0
1563
Autor
witchbaby
Nevšímavost
Chvějeme se
jako dvě kapky rosy
na listech půlnoční
orchideje
A naše slaná těla
píšou sladký dialog
Trháme zakázané ovoce
svou těžkou
nevinou
a zatím na druhé straně světa
umírají děti, umírají lidé
Tam opodál, člověče
uvidíš ty oči ustrašené
Kolik je jich?
Kolik je jich v půlnoční orchideji?
Nevím
Nevíš
ať nám prominou
Mačkáme se dál divoce
a tančíme v rytmu tanga
milostné ignorance
bebitka blond
13. 03. 2000
Orgideje - květy smyslnosti a tajemnosti. ... mezi liánami... fakt píšeš dobře.
orchideje maji listy ruzné podle druhu..ale rozhodne jsou kvety napadnejsí. Znam listy co jsou slabé jak pohlazení nesmělého chlapce co je prvně zamilován, ale znám i tučné listy, okoralé jak srdce obalené tukem... snad jsou jako lidé..
Kéž bychom my nekdy byli jemní jak ony květiny...
B.Ezejmenij
13. 03. 2000
Díky lidičky,teď se cítím celkem .....všímavě, což je divný slovo,ale co.....:-))
Miroslawek
10. 03. 2000
Víš, co by se stalo všímavýmu člověku? Buď by se zbláznil bolestí, nebo by na ni umřel. A věř mi, že je to jedna z nejhoších smrtí, co existuje...
blbý_romantik
09. 03. 2000
Jo, vidím, že máme podobný myšlení, taky sem o tom napsal jedno dílko.. ale tohle se asi povedlo víc.. (to je poklona, co? ;-)))
Je to fajn. Orchideje mě vždy donutí, abych si je všimla, ty kvítka miluji. Víš, co je zvláštní, vůbec jsem si nevšimla jejich listy.. Promiň, příště už nepřehlídnu, kapko :-)