Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIlúzie
Výběr: Pepo, Print
03. 07. 2002
11
0
1950
Autor
Sýkorka
Niekto má o mne ilúzie
To sú predstavy
v ktorých som inou ženou
Ženou nepodloženou
pozbavenou
tiaže
Ako to,
že tou predstavou býva
natoľko zaťažený.
no obavam sa ze muzi maju zvacsa iluzie o zenach a zeny o muzoch.ako hovori jedno prislovie: VSETKO JE INAK
vlastne cely zivot sa ucime zit bez iluzii..pozerat a vidiet len to co naozaj vidime..to co existuje-skutocnost je dolezitejsia ako to co si o nej myslime..a vlastne ked sa jej konecne dotykame takej aka naozaj je-vtedy zistime ze je to smrt a zivot..hmniekedy sa mi zda ze zivot je smrt a smrt je zivot..mozno je to to iste len ludia si to tak rozdelili lebo nevedia ani o jednom nic a o druhom este menej......
do kelu ako ma tato tvoja miniatura inspirovala..som sa rozkecal a asi uz trrepem.
ale T* urcite..
.
ak vstúpim do očí novej osoby ... tak to čo milujem ... pochádza iba zo mňa ... a možno preto neskôr ... tvrdím ... že to čo tvorí sučastnosť ... je neuchopiteľná zmena
Totiz davat take otazky je naramna hlupost. A nikdy som si ani nemyslel, ze si ina ako si. Akosi nemam v povahe nieco si vymyslat a vytvarat si predstavy. Teda mam, ale nie o povahe ludi.
A ako sa opovazujes, dievcisko protivne, nazyvat moje myslienky blbostami!?!?!? Ved pockaj, dam ti frčku! :o)))
des_te_meer
03. 07. 2002
Slavove otázky sú nadstavbou, ktorú každý nestrpí. Ilúzie - tie má snáď každý.
Krásne, čisto, kruto mu otváraš oči. Kontrast medzi druhou a treťou časťou - *****! Kým on si Ťa vynáša do neba, v Tvojich očiach (zákonite!) musí klesnúť. "Zákon vzďalovania sa" :o)
Veľmi vydarené; jednoduché slová, jednoduchá, priamočiara myšlienka. Výber.
NoHead: To je blbosť. Ani Ty si si ma neidealizoval. Nikdz si sa ma nepýtal, prečo som iná, ako si si myslel.
Priveľa tvárí máš - básničkových. ( Po káve a Kilimandžáre som o tom skalopevne presvedčená :o))) )
v tom prológu si sa tomu dostala na koreň dokonale...
v samotnom dielku to už iba ozrejmíš :o)
ale páči sa mi, ako zdanlivo nezainteresovane si to napísala, akoby tam city nehrali úlohu - konštatuješ ( a pod povrchom to len tak vrie )
hm, Sýkorka bez pocitov, chladná...dá sa to vôbec predstaviť ?? Sestričkááá :o)
Tip za prológ - silné
Ked ty mas tolko tvari. Niekedy az privela a potom je tazko skutocne sa ta dotykat. Ale napisala si to dobre.