Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrď nahlas
Autor
Škvarýš
Osoby:
Soběslav Nahlasný (SN), předseda strany Prď nahlas
Alois Tichouš (AT) , předseda strany Prď potichu
moderátor (M)
(debatní místnost v TV Stara, u stolu sedí oba předsedové a moderátor)
M: Tak co, pane předsedo, jak jste se na dnešek vykakal? Hustý, řídký?
SN: Personální otázky nechme na později. Rád bych dnes divákům zdůvodnil základy programu naší strany, Prď nahlas. Tichý prd bývá častěji smrdutý. Také jde o prd částečně anonymní - není poznat kdo si prdnul...
AT: Tyto vaše demagogie, pane předsedo, mi začínají lézt krkem. Kde máte přesná čísla? Dle statistiky Sofres Fucktum hlasitost prdu na jeho smrdutosti v podstatě nezávisí. A anonymita - jde v podstatě o ochranu osobních dat, v dnešní společnosti tak žádanou. Prd hlasitý ruší lidi v okolí. Jste třeba zabraní do meditace a náhle uslyšíte onen nepříjemný zvuk...
SN:...Který je samozřejmě již minulostí. Naše rektální megafony, které v rámci volební kampaně rozdáváme voličům, jej dokáží transformovat a bilineárně filtrovat ve zvuk libozvučný...
AT:...což je samozřejmě pouze předstupeň našeho rektálního tlumiče, který zvuk eliminuje a zaručuje tak ochranu osobních...
M: Bohužel, pánové, náš čas vyprděl..éé..vypršel, nashledanou příště...
(ta samá místnost za nějakou dobu)
AT: Vážení přátelé, vzhledem k tomu, že volby dopadly tak jak dopadly a žádná ze stran nedosáhla potřebnou většinu v parlamentě...
SN:...představujeme vám nyní naši koalici...
Oba: Neprď vůbec!