Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřeba... Večerní
18. 07. 2002
3
0
1683
Autor
Natrix
Dnes padnu hluboko
do objetí spánku,
aby mě vzbudilo
vrznutí zámku.
Pro radost určitě pěkné, ale asi se v tom nedá hledat hlubší význam...
Hmmm... tak u mě by to byť nám zatím dveře nevržou znamenalo něco tak negativního, že musím vstát a jít do školy, jelikož tím buditelem(bohudík ne národním) je můj milovaný tatínek:))))
Děkuju... cítím to navlas stejně (ač Beran :o))) - ale mám Střelce tatínka :o))) ), včetně toho, že Ty patříš k těm.... ačkoli jsem Tě nikdy neviděl.
Já taky... mám totiž radost, když si s někdým můžu takhle dělat navzájem radost... víš?
Víš, to že můžu dávat radost pro mě znamená hrozně moc...
...jsem znamení Střelec, takže věčná idealistka... chtěla bych dávat lásku, štěstí a radost všem lidem, a úúúplně nejvíc těm, které mám ráda... Tebe jsem nikdy neviděla, ale patříš k nim... :o)))
Bacile, Ty mě úplně dojímáš, já jsem nějak úplně naměkko... zase... :o)))
Není zač... a já děkuji za Tvé nadšené "Jéééé", které mi udělalo radost :-)))
A nebylo by lepší, kdyby Tě vrznutí zámku nevzbudilo? Kdyby bylo tak tiché, že bys pořád ještě spala... a pak by Tě vzbudilo až pohlazení po tváři, nebo... Kdybych já byl tím buditelem (nikoli národním) - promiň, že se Ti tak drze vžívám do jeho role, ale k té představě mě to nutká - tedy kdybych já byl oním buditelem, odemkl bych tak tiše, abych Tě nevzbudil, a toužil bych tě vzbudit co nejněžněji...
Jéééé, já bych chtěla takovýho hodnýho buditele (nikoliv národního), to by se to probouzelo...
Díky Tobě budu dnes zase snít, děkuji... :o)))
Zloděj, a byt vykradenej,...
No co no, vzbudíš se a řekneš: Blbej den, přidej se k nám!!!!!!!
Zloděj nééééé, to spíš, třeba někdo jinej, kdo mě bude chtít hned zrána potěšit... :o)))