to je úúžžžžžžžžasnýýýýý
to se mi fakt moc líbíííí
živooooot!!!
****
rebecca13: aha... takže dablik008 a kalais to mají prohlédnutelně ode mne či od hermita nebo Břízy? ;o)))))))))))))))))))) Ona je to stará finta... jak by řekla Rivka, 19. století... jinak... čekal jsem kdy se klub Výtěr sám na nějakém dílku vytře... ;-D
Chlape co s tebou...asi ze půjdu zeptat čtyřech málomluvných ptáčků.....
ocekava se tu verejny priznani (vyznani, doznani, uznani nebo neco podobnyho?)
;o)))
myslim, ze uz to ocividne neni potreba
dabl: ne pochybnost ale pochybenství...
nu začíná to zapadat ;)
2003: tvoje morálka je stejně pochybná, jak mi přijdeš ty. zajímalo by mě, jestli najdeš odvahu se přiznat.
joooo, to by me taky zajimalo kdo ses ty Rimbaude nezvedena ;o)))
aneb, to s tou moralkou a pochybnosti mi musis vysvetlit Merle, to me zajima :o)
no...no...jsem chtel neco rict, ale reknu jenom
Budte radi za rebeccu :o)
a porad jsem PROTI vyteru, to rikam otevrene...
a jeste *! basen je dobra...
rebecco, a diky, beru to jako kompliment ;o) ale ne celej Pismak je bud dablik nebo kalais, respektive jejich kopie, no ne? :o))
neprošli jste, Merle, neprošli ;-)
(především) rebecce13 patří moje díky :-)
Tss ;o) Nebejt me ;)) Tak si tu toho nikdo nevsimne ;))))))...
rozhodně Tip. Když jsem viděl Davídkův výtěr, měl jsem chuť ho chytit pod krkem a celou Výtěrářskou bandu kopnout někam:) Nicméně Rebecca to urovnala.:-) tip.
Carodej: "Výtěrářská banda".... pozor na slova :)))) Když někdo z nás něco udělá, neneseme za to odpovědnost všichni. Každý nese odpovědnost především sám za sebe. .-)
Jojo, Armand ma pravdu Carodeji.
jestli je tohle bejvalej 2002, tak se hodně drsně zlepšil.
ale nějak tomu nevěřím.
mám pocit, že to byla čísi zkouška, jestli se vytírá podle jmen... a mám pocit, že sme tak nějak neprošli :)
znovu čtu a znovu musím říct, že je to výtečné! :)
avi
po prvním přečtení *!!
ale přečtu i víckrát :))
velmi dobré * (až na "v dlaních bez prstů", což mi příjde klišovité)
Chmmms :o))
Ja za to nemuzu, mi to dilko proste nesedlo.. :))))...
Ale je videt, ze Vyterakce funguje jak ma...
Nebudu radeji komentar.. ale z meho pohledu sh*t