Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOžehlé moudí
Autor
Hildegarda
Odstrašující poučení pro zanícené kuřáky
Tato událost je naprosto pravdivá.Aktéři příběhu si přejí zůstat v anonymitě. Jistá žena, velmi čistotná, ale také hospodárná si jednoho osudného dne vyprala v benzinové lázni kabát. / V ranném kapitalismu byla pro ni čistírna příliš drahá záležitost/. Upotřebenou koupel vlila do záchodové mísy. Nespláchla, protože její manžel složitými výpočty došel ke zjištění, že jedno spláchnutí příjde bratru na 50 haléřů.
Její druh, fanatický to kuřák, směl provádět tuto nezdravou činnost pouze na oné místnosti. Vstoupil na WC již se zapálenou cigaretou. Po vykouření hodil nedopalek do toaletní mísy. Jeho počin měl nedohledné následky, na které co živ bude nezapomene. Z mísy vyrazil vroucí plamen, který sežehl vše co se sežehnout dalo a nebylo toho málo.Muž s řevem vyrazil dveře, padl na pokojně odpočívající bulteriérku, kterou ho leknutím hryzla do nosu.Napáchaná škoda : zlomená ruka a několika týdenní nefunkční mužnost, kterou těžce nesl, neboť byl v záležitostech sexuálních stále ještě mlsným kocourem a jeho žena nebyla také zrovna chladná.
Poučení : musíš-li kouřit, vždy se nejdříve pečlivě rozhlédni kolem sebe, nehrozí-li ti nebezpečí.
Nejsi-li si s tím stoprocentně jist, n e k u ř!!!