Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se---den 071---
11. 08. 2002
3
0
1049
Autor
Máslo
Někdy mám pocit, že se Země zrychluje. Pozorujte okolí. Pozorujte sebe. Lidé dnes mění své životní hodnoty rychleji, než si je dokáží uvědomit, neřku-li si na ně zvyknout. Kdo za to může? Možná naše touha dělat stále něco nového, možná tahle doba, která nám to umožňuje. Dnešní životní styl je uspěchaný. Ráno vstát (za předpokladu, že jste se v noci dostali do postele), dát si sendvič nebo chleba s velkou vrstvou másla, hrst vitamínů, 100procentní džus (z geneticky upravených pomerančů) a pro lepší náladu a pracovní výkonnost jednu tabletku extáze (tip: zasuňte si ji do řitního otvoru, pak se rozpouští postupně a látky se uvolňují pomaleji). Vytáhněte mě z tohoto másla!
já vím, že to nedělá zdaleka každej - ale každej má tu možnost :) ..mimochodem, je to docela fajn, jinak bych to přece nedělal :)
před dvěma lety pro mě byl TAKOVEJHLE problém vstávat před 13tou hodinou :) ..a kdyby mi někdo vyprávěl, že dneska.. vysmál bych se mu :)
a co voda? :)
studí. představ si, jaký to musí bejt sedět u compu a mít nohy furt ve vodě. mám sice holiny, ale stejně to není moc příjemný. ach jo. už aby ta padesátiletá vdova odjela.
no já nevím.. :)
vstávám ve čtyři, dám si sprchu, udělam dobroučkou snídani, uvařim čajík, třicet minut sedím u čaje v meditativní náladě /minulej měsíc jsem si při tom povídal s vycházejícím sluníčkem/ ..no, a pak se beze spěchu zvednu a vydám do práce.. v čem je problém? :)