Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se>
20. 03. 2000
1
0
1358
Autor
Sluníčko
Když chcete žít v blahobytu, nepochopte bídu!
No áno, Sluníčko nám dáva podnety na premýšlanie. Myslím, že toto vystihol. Dík Sluníčko!
bebitka blond
21. 03. 2000
Donutil jsi mě přemýšlet. A podařilo se mi dojít k tomu, že lze pochopit to, co píšeš, pokud nejsi zdejší a pokud popisuješ válečný konflikt. Potom máš právo takto psát.
Zapomínání narozdíl od prášků na spaní zaručeně působí. Obojí najednou nelze.
Anonyme udělej si prosím jméno, nechci ti psát sem. A řídím se svobodou projevu.
sluníčko:
chcete - li žít v absolutní pravdě, nepoužívejte internet !
chcete - li dávat druhým, mějte z čeho !
ad anonym: nesouhlasím - Sluníčko má strašně moc pravdy v mnoha věcech. Pravda sama je právem - nikdo se nemusí zodpovídat druhým ze své bytosti.
Akorát člověk, který bídu pochopí může žít v blahobytu. Pro bohatého nechápavce není blahobyt blahobytem, ale samozřejmostí.
Otázkou zůstává, zda člověk setrvávající v blahobytu bídu skutečně chápe ...
... toliko rozdílného ? ... jak stěží poznám, co se v tom skrývá ... více než kdy jindy si alespoň mohu uvědomit, že můj pohled není o nic víc subjektivní než tvůj ... takže díky ... podnět k přemýšlení o myšlení ... díky ...
Pokud mi chceš sdělit něco, co je jen pro dvoje uši, tak to můžeš zkusit na MYN.ONA@POST.CZ .