Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSilvii...
21. 03. 2000
4
0
2551
Autor
NoHead
Bojím sa
prázdnej postele
keď vchádzaš do izby
Prázdnej postele
kde sme sa rozišli
Bojím sa
tvojho smútku
je mi ľúto ...
cosmosphereX
19. 03. 2002
Teraz ma tak napadá.... Zaradilo sa? A... svojho smútku si sa nebál? Nechcela som v mojej prvej kritike vidieť, že Ti na nej :o) záleží, lebo to bolo príliš čerstvé.
Posteľ bola hneď presťahovaná, aby si tam ani náhodou neostal... A ten smútok... sa nakoniec zniesol... Jeden zbytočný vzťah potom a už sa môžem opäť usmievať.
Asi by sme boli iní keby to bolo v inom čase. Alebo by sme aj tak neprekonali, ktovie. Čo povieš?
Hmm ... neviem ... asi som to nikdy zaradovat nechcel ... k niektorym veciam nepotrebujem mat vyjasneny postoj/pocit/pohlad ... toto je jedna z nich.
Ja a bat sa smutku? Cojaviem ... mam pocit, ze ma nema velmi cim nastrasit. "Mne na mne az tak nezalezi." - citat z denniku, celkom pravdivy v tom case. Dnes uz menej.
Zbytocny vztah ... myslis pomaranca? :o))) No ... pravdu povediac ... a kaslat na pravdu. Proste som ho nemal rad. Ale (a to asi vies) urcite nie ze by som ziarlil. Je to tlk ... aj ked ho nepoznam.
Neviem, Sis ... keby sme boli iny tak by sme to asi nemuseli prekonavat, lebo by nebolo co ... ale mozno by bolo nieco ine. A v inom case by to asi dopadlo rovnako. Poviem len, ze je to skoda. Mam ta rad, bambulka, a tak to ostane.
A teraz si uz mudre vtacatko, bambulka? No ... len aby.
Nedame niekedy rande? Celkom rad ta zase uvidim a pokecam. A okrem toho si zase raz pripadam az nechutne sam.
:o) Prišla som sa sem opäť pozrieť ako som kedysi hlúpla v písmenkovaní....
:o*
Ľútosť, smútok, rozchod, veci, ktoré treba poznať, ale radšej, keby to nebolo potrebné, však ? Súcitím a chápem...Bix
Bára Braun
21. 03. 2000
Môj milý Noheadík,
môj smútok Ťa obchádza,
jediný, kto ho zdieľa
som ja,
ja jediná viem, o čom je
a čo zasiahol.
Ja jediná som mu odpustila...
Ďakujem...