Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDve o smiechu a maľovaní ...
24. 03. 2000
9
0
2737
Autor
NoHead
Škoda, že neviem maľovať
keby som vedel
tak namaľujem tvoj smiech
ako z teba vychádza
a zapĺňa celý priestor
príčinami na žitie
a ukázal by som
ten obraz svetu
a on sa na chvíľu
ostal stáť s vyrazeným dychom
a potom keby sa začal
znovu točiť
robil by to lepšie ... určite!
Škoda, že neviem maľovať ...
...
Keby som vedel maľovať
tak namaľujem tvoj smiech
ako ho vypustíš zo svojho vnútra
ako je troškuzmätený zo sveta
v ktorom o malú chvíľku zanikne
ako preletí veda mňa
a ovane ma čímsi neurčito nádherným
ako sa ho snažím vnímať
všetkými zmyslami
ako na maličký okamih dodá
všetkým veciam tvar
ako zanikne
pretože svet ešte nie je dosť ... pre tvoj smiech.
NoHead, ono keď sa to tak s odstupom času vezme, nespomínam si na nič zlé (a ak Ťa náhodou niečo napadne, nehovor, takto sa mi to páči). Pusinku na líčko? Dobre, ale objatie navyše :o) MTR a chýbaš. Hlúpy obmedzujúci čas...
:o*
vsetko je marnost...čo už...sinuhe...sa mihol...spozornel pri slovách...nevyslovil jeho meno...
ten smiech poznám...a mám ho rada...preto snáď nemôžem povedať viac, než už si Ty namaľoval...:o)*
som tu znova a stále viac ..!
Poznam take dni, ked (ako egyptan Sinuhe hovorieva) vsetko je marnost, mal som ich vo svojom zivote spustu a zatial to nevyzera tak, ze by chceli celkom prestat ... fakt si ma nenahneval, to sa len malokomu podari, len som myslel, ze ta to napadlo z mojej basnicky, tak som to chcel napravit.
Ten smiech nemozes nemat rad(a), nakazlivy, zvonivy, ligotavy ako male biele perlicky. Spomienky nan patria k mojim najkrajsim.
Sis: mam u teba dufam nejaku tu pusu na licko :o)))
sorry...vieš, ja mám také dni...ono sa mi to zapletie (a vidím to) všade..takže fakt som ťa nechcel nahnevať...NAOZAJ!
:(
Tak to teda nie! Nema tam byt ani kusok smutku. Je to len opis jedneho nadherneho chichotania. Velmi nepresny opis, v skutocnosti znie ovela krajsie. To nakoniec skutocnost vzdy. Ani slovko samoty a opustenia tam nie je a nema byt.
smutné, presmutné...sám...opustený...a bez smiechu...roztrhnutý...a nepochopený...*
Vyrazený dych !! Tak ten mám ! Z Tvojho obrazu, krásneho obrazu a odrazu smiechu, úsmevu, vo mne...Bix
Hodně, hodně dobré... vůbec nevím, o koho jde, dostala jsem se sem vyloženým ukliknutím a prostě jsem zůstala zírat. Je v tom přesně tolik slov, kolik má být, a spousta, spousta pocitů. Tomuhle druhu psaní se říká půjčování kůže.
Bubu
Miroslawek
24. 03. 2000
Náhodou, svými slůvkami maluješ krásně, vidím její krásný smích a slyším jej až sem!!!