Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTři zmrzlí zadci hledají kam hlavu složit
22. 09. 2002
0
0
1789
Autor
Tadeáška
Nerada se vnucuju, ale kdybyste náhodou věděli o nějakém volném tak asi 2+kk nebo 2+1 v Praze pro nás tři, skoro čtyři na pronájem aspoň na rok a do devítky včetně všech poplatků a desátek a úplatků a jinejch takovejch podobnejch vymožeností, dejte nám prosím, prosím, moc smutně koukám vědět, protože u nás na chatóšce je sice krásně, ale začínaj nám tam mrznout zadečci a pořád né a né něco sehnat :((( A nebojte, sme úplně hodný a tichý !!!, akorát moc rozrostlí Písmáčci ..... koneckonců vždyť nás znáte!!!!!!!!!! Vaši Tadeáška, Skorpil, Kryštof a vetřelec
Monty_Python
03. 10. 2002
Nu zdá se že se tu rozvinula docela zajímavá filatelistická debata, leč musím vám říct, že houby umíte smlouvat. Každopádně díky za všechny návrhy a projevenou i neprojevenou soustrast a účast. Konečně se nám povedlo najít slušný 2+1, kam se vás i pár vejde a svjete div se, za pouhých 7500,-!!! Na svjetě je přeci jen nějaká i když nepříliš se projevující spravedlnost. Takže mám konečně kam břicho složit! Známkám zdar, zdar, zdaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!! A vám díky :-)))
4 rebecca13 Chatička je kámošky co je v Austrálii a v zimě tam není voda tak nevim jestli by tě to moc nadchlo, ale pokud bys tam chtěla ztrávit víkend a já tě předtím viděla není problém. Je to v Olešku u Prahy a nebyli sme vytopený :-)))
Konstantinidisová
02. 10. 2002
hele monty... tu chalupu mi přece prodáš, ne???
tade: 2+1 za devítku, to bude chtít hodně smutný voči nebo velkou kliku. já cáluju za blbý 1+nic šest a půl a ještě si gratuluju, jak jsem to vyhrál... achich ouvej.
rebekka: jestli se chceš zbavit státního 2+1, jsem k dispozici.
Monty_Python
26. 09. 2002
a za co? třeba bych něco sehnal... (těch padesát bylo za tu montynu chalupu..., co monty, nic?)
Monty_Python
26. 09. 2002
rebecco - přebíjím montynu nabídku DESETI TÉMATICKY ŘAZENÝMI ALBY (sport, zvířata, kytky, vesmír, doprava, politici atd.)!!! jsou tam i mongolský, sierraleonský, a taky kubánský, ty jsou moc hezký!!! a sovětský taky... a mám pamětní sérii z pohřbu winstona churchila!!!
monty - klíče beru, ale kdyby něco, nabídka (50) platí. a neříkej mi, že byste se poděli do takový nemalebný díry. :))) wopi něco psal, že se za ním chystáte, že se mám přifařit - ale vůbec nevím, kdy to má být. víte už něco přesnějšího?
Monty_Python
26. 09. 2002Monty_Python
26. 09. 2002
bémnundmárn mám jak šafránu. na tom churchillovi je na napsaný AJMAN STATE, fakt nevím, co a kde to je, ale vydávali super známky.
ještě mám asi dvacetidílnou sérii o přistání na měsíci. ale nejvíc se mi vždycky líbily kubánský plachetnice nebo německý vláčky - byla to nějaká specoš série o dederáckejch historickejch mašinách.
za 2+1 to není špatný, ne? rebecco, neváhej, nebudou!!! vedoucí delvity mi za ně nabízela šišku debrecínky. a debrecínku já miluju ještě víc než zvířátka!!!
jo a k tomu devatenáctýmu - družka bude v práci, což je blbý. a samotnýmu se mi nechce, protože se vás bojím. máte oba bříško, takže mám temný podezření, že žerete děti. geniální nevyjímaje. :))))
Konstantinidisová
25. 09. 2002
jediny, co muzu poradit je www.bytyvpraze.cz, jinak nevim nic.
hodne stesti vam
:)(: