Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMezipracovní rozhovor aneb Práce šlechtí
Autor
MdF
Giggeufos - nestíhám...
Tiffany - nemáš to tam teď holt lehký, ale přiznej si, potřebujem to k životu - ten pocit, že nestíháš, protože jinak je to nuda...
mám to samý, když je práce akorát, tak je to sice fajn, ale člověk tak nějak jede pořád v lajně a žádný zvraty a už to chce změnu...
Giggeufos - něco na tom bude, budu si to muset líp zorganizovat.
Tiffany - jen se nepoddávat stresu a workoholickým náladám, ale to snad u tebe nehrozí...
Tiffany - tak tě nechám pracovat, ať to máš dřív hotový zatím...
Giggeufos - hrozí, možná ne smrtelně, ale to nebezpečí je všude. Navíc když tě pořád sledují. Teď jsou tu taky, lezou po stropě...
jsou ve stěně, věděl jsem to ... eeee
Tiffany - tak na ně musíš fikaně... dělej jako že nic a pak rychle vylítni klimatizačkou, to je zmate a než se vzpamatujou, tak jim upláchneš...
Giggeufos - to bude ono, díky, díky, kdyby zvonil telefon, tak zapni fax, to přicházím já
Tiffany - já tu fax nemam, přijď prosím raděj mailem ... díky
Giggeufos - v pohodě, ale přepni si kodovaní na ISO-8829-2, abych si nemusel upravovat háčky jako minule
Tiffany - no to rozhodně udělám, protože to jak jsi vypadal posledně mě vážně vylekalo...
Giggeufos - A ne že mě zase budeš hnát antivirákem, víš že obvykle chodím čistej.
Giggeufos - Nebo aspoň ne tolikrát
Tiffany - no ty uši trochu chtěly, tos musel uznat... tak jo, tentokrát tě nechám projít bez AVGéčka
Giggeufos - a bez archivace plz.
Tiffany - ale jen na tobě najdu jedinou bakterii, hned poletíš do koše!
Tiffany - neboj... dneska si tě na CD vypalovat nebudu...
Tiffany - minule ses tam tak vrtěl, že jsi mi rozharašil celou vypalovačku...
Giggeufos - To proto, žes mě zkoušela zazipovat, spořilko.
Tiffany - tak ses neměl tak přejídat před tím letem, hnedle bys byl menší
Giggeufos - Nestih jsem si uložit soubory a vyprázdnit dočasný.
Giggeufos - To víš, jak mě pořád sledujou a pronásledujou, to je potom naspěch.
Tiffany - musíš nabudit dojem, že sleduješ ty je... minule jsem to zkoušela a velká většina se jich vyplašila a utekla
Giggeufos . . . .........---------------
Tiffany - Giggeufosi, jsi tam? ... ... Jsi tam ... ? Jsi tam ještě ? ... Sakryš, dostali ho v kabelech ...!
(v tom Tiffany přišla SMS - je to snad Gigi, který ale měl přijít mailem, nebo ... nedejbože ... ONI?!)