Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHonzíkova siesta
08. 10. 2002
6
1
1963
Autor
kifkov
už je to v mém ústrojí
už je to tak čahoune
není to jako "družstevní vajíčko"
z Honzíkovy cesty
družstevní vajíčko je žluté jako slunce
a cesty za ním
už asi unavily
dokonce víc než pocit, že nemám...
občas i pitomá majonéza
dokáže chytnout za srdce
1 názor
Sobí_Hnusec
01. 02. 2005
Rebeco, ono ani tak nejde o to, jestli má rowenta smysl pro humor, a pro jaký humor. Spíš mi šlo o to, že parodovat se dá opravdu všechno.
Tak jo, já si to představuji, toho chlápka, co se místo socanskýho vajíčka cpe kapitalistickou majonézou, a tedy...., tak hluboká představa mě docela vzala. Fakt, hlubokomyslný, skvělý. A hlavně, že se máme všichni tak úžasně rááádiiiii.
Monty_Python
09. 10. 2002
kifkov:-) já bych se sám kritizovat nechtěl, poněvadž bych si občas za ty kritiky rozbil ciferník:-)
Ale když budiž:-)
já si jen nebyl jistej estli seš takovej blbec hned po tom prvnim cancu cos mi sem frknul, ale nýčko vidim, že naprosto...můžeš mi prosimtě vysvětlit co má tohle společnýho s Baudelairem? stačí jedinej příklad...
občas i pitomá majonéza
dokáže chytnout za srdce
už je to v mém ústrojí
není to jako "družstevní vajíčko"
Mimoto neznáš mě a proto upozorňuji, že často provokuji tím, že přeháním slova až do extrémů
aleš-novák
08. 10. 2002
Baudelaire také hledal poetickou krásu v hnusu a můj subjektivní, zdaleka ne objektivní, pocit z toho díla je hnus. Ne snad pro formu, ale pro obsah.
neznám tě zrovna tak jako ty neznáš mě tak neplácej něco o snaze....seš mimo...zrovna tak jako že někdo tady hledá poetickou krásu v hnusu - takovou frázovitou přiblblost si nech pro někoho kdo je na ty tvoje "extrémy" zvědavej. vždycky se snaži na rozdil od ostatnich vysvětlovat i zcela jasnou a polopatickou báseň v prologu, jak vidim měl sem to udělat....tady de přece jen a pouze o to představit si toho fracka dospělýho jak se místo socanskýho vajíčka cpe kapitalistickou majolkou.
tak to jen tak na okraj...
oprava: (tys mi teda hnul žlučí kluku)
samozřejmě tam mělo bejt, že se nesnažim o vysvětlování
úsměv nad básní (i se vzpomínkou na četbu mého mládí)
smích nad diskuzí
dojetí nad estetickou recepcí majonézy s poněkud patetickým nádechem ;-)