Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To znám...

12. 10. 2002
5
0
504
Autor
Čagy

 

TO ZNÁM…

 

 

Ráno Filip v záchodě objevil krev. Nevěděl, co si o tom má myslel, a tak přišel za mnou: Tati, v záchodě je krev. Já jsem věděl moc dobře, akorát jsem nevěděl, jak mu to vysvětlit, tyhlety problémy, co každá máma má, a tak jsem to nějak zamluvil. No a pár dní na to sedíme u televize, díváme se na komisaře Rexe nebo nějaký jiný jeho oblíbený seriál a najednou blik – reklama, mezi jiným tradičně taky jedna na dámské vložky. A tu mě napadne, abych vyzkoušel jeho vědomosti a opatrně řeknu: Víš, co to je? Filip se na mě nevinně zaculí a pak úplně samozřejmě řekne: To znám, to je pro holky.

A pak, že se netočí. Že jsou děti hloupé a jedinou pravdu mají dospělí. Děti vůbec nejsou hloupé, hloupý je ten, kdo to o nich tvrdí. Dítě má pravdu jako každý jiný, jenže každý jiný není dítě a tak to často nechápe. A to je škoda. Je přece tak krásné, být dítětem.

 

 

 

 

 

 

 


Čagy
04. 01. 2003
Dát tip
Ne, žádného klučinu Filípka zatím skutečně nemám a ještě nějaký pátek určitě mít nebudu, alespoň v reálném světě ne, uvnitř mě už se ale budoucí děje.

LH
01. 12. 2002
Dát tip
Ahoj, Psala jsem Ti kritiku k dílku "To znám..." Ty že nemáš "Filípka"??? :-) Tak to je ale velká škoda... Přečetla jsem si víc tvých děl a musim říci, že mě to trochu zmátlo. Kdo vlastně jsi a jak to vlastně píšeš. Nemyslím to špatně, chci jen říci, že píšeš moc pěkně a ráda to čtu... Jen tak dál...

pamadeus
18. 11. 2002
Dát tip
To je fakt super..:)*

Čagy
13. 10. 2002
Dát tip
ahoj, já jen, abys věděla, já žádného syna nemám, jak sis možná mohla myslet po přečtení mého fejetonu o malém Filípkovi, mám jenom bohatou fantazii a dokážu si představit milion věcí, jako asi každý, pro koho je psaní víc než koníček, ale díky, jsem rád, že to vyznělo tak přesvědčivě

LH
12. 10. 2002
Dát tip
To je úplně super. Hrozně se mi to líbí a taky se mi líbí, že víš - co víš. Škoda, že si toto neuvědomuje víc lidí. Tvé dítě má obrovské štěstí, nemá v Tobě jen tátu, ale i KAMARÁDA... Mám z toho vážně moc hezkej pocit - TIP

Algaranna
12. 10. 2002
Dát tip
tak tak:-)

Joohankaa
12. 10. 2002
Dát tip
To je pěkný :-)

jo, je to dobrý ... Ú plně souhlasim s LH...*

Přesně *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru