Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoce

13. 10. 2002
0
0
429
Autor
Čagy

 

VÁNOCE

 

 

V noci a přes zarosené sklo jedoucího vlaku vypadají vzdálené lampy pouličního osvětlení jako vánoční prskavky, poznamenal jsem si jednou. Myslel jsem si: bylo by skvělé, kdyby z toho byla povídka, kdyby z toho byla nějaká zajímavá esej nebo fejeton. Kdyby tak znova byly Vánoce před dvaceti lety lety, bylo mi pět, stál bych před vánočním stromečkem a oči by mi zářily odrazem plamínků svíček a štěstím. Tohle už asi těžko zažiju tu atmosféru neposedného očekávání, kdy všechno je možné, kdy se každou chvíli může zjevit Ježíšek a přinést ty nejfantastičtější dárky, jako například auto na dálkové ovládání nebo fotbalový míč.

A stejně si myslím, že to možné je, když člověk trochu chce a jen o trochu víc se snaží, pak každý sen je už zčásti splněný. A co je splněné z části, splnit se může celé.

 


Astalavista
13. 10. 2002
Dát tip
Celý text se nese v sentimentálním duchu, na 100% to není fejeton, má to spíše atributy úvahy, ale je to dost krátký. Jinak se mi to líbí, dobře se čte a příjemně asociuje....:))) Jé, já se na ty Vánoce netěšim, to zas bude mela, ono to stačí už teď, když nejezdí metro a co teprve v prosinci, kdy třeba v Tescu na národní budou další tisíce lidí... hrozný:)))

LH
13. 10. 2002
Dát tip
Mě se to opět moc líbí. V Tvých dílech je myslim hodně pravdy! Ráda je čtu, zas něco napiš - už se těšim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru