Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVysavač
Autor
beruška2
Konečně jsme se nastěhovali do svého zrekonstruovaného domku.Nikdy mě nenapadlo co máme věcí. Týden rovnám, přerovnávám ... V obývacím pokoji už jen uklidím a alespoň jedna místost bude hotová. Zapínám vysavač ... nic ... zkouším to znovu ...nic. Vytáhnu šňuru ze zásuvky...znovu zastrčím ... zapnu ... NIC. Kleju. Dívám se na hodinky ... beru vysavač,auto a jedu do opravny. To zas bude doba než mi to opraví. V opravně pokládám vysavač na pultík.
"Tak co tomu schází ?"
"Když ho zapnu,tak ani nehlesne."
"Tak se na to podíváme."
No prima.Takovou ochotu jsem nečekala. Opravář zastrčí šňůru do zásuvky.. zapne vysavač ...vysavač se rozječí. Stojím tam a polévá mě horko ... to snad... něco blekotám... Vrací mi vysavač se slovy :"Mladá paní a máte doma elektrický proud?"
Tak znovu, vysavač, auto a cesta tentokráte domů. Hned v chodbě rozvěcím světlo ... ulevilo se mi .. elektrický proud opravdu máme . Tamtéž zastrčím šňůru do zásuvky ... zapnu .. FUNGUJE. Přenesu do obýváku .. zapnu ...NIC. Mám pocit,že jsem se zbláznila. Běhám s vysavačem po domě od zásuvky k zásuvce a zkouším funkčnost vysavače. Do každé proudí elektrický proud... jen to té jedné ne.
Prostě se vloudila chybička a zapomněli nám ji zapojit.
Tak uznejte, nemám já ale " štěstí" ?