Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMá duše
31. 10. 2002
2
0
1368
Autor
Antoaneta
Bloudím a tápu dál a dál,
cítím se tak sama,
nevím kam jít.Kam?
Všude je mé duši zima.
cítím se tak sama,
nevím kam jít.Kam?
Všude je mé duši zima.
Zinovjev:řekl velký Napoleon a obětoval další tisíc svých nejlepších mužů v Ruské mizerii..
Jestli si myslíš, že to, co říkám, je jednoduché. Tak k tomu není co dodat...Přesvědčovat tě nebudu...
Zinovjev:kam by měl doběhnout??Do vytouženého svatostánku božské múzy?
Navždy_Tvůj
12. 11. 2002
Navždy_Tvůj: sice by se odě mě dala čekat ironie, ale tohle je psáno naprosto upřímně, zatím jsem nepozoroval chyb u žádné z tvých kritik!
Navždy_Tvůj
12. 11. 2002
Navždy_Tvůj: ano, kdybychom byli všichni identičtí tak by to nebylo ono...
Mathew: dovedeš pobavit
Glass: pobavíš ještě víc než Mathew
Navždy_Tvůj: obdivuju tvý vyjadřování při kritice!
Endif:nejsi sám, kdo se dobře baví:-)
Kennyny:uvedls to na pravou míru!
Zinovjev:tak nevím jestlis nalil víc optimismu nebo pesimismu:-)
A konečně Antoanetta: piš dál a nenech se rušit, každý máme jiný styl a jinou vizi!
Děkuji všem za kritiku. Díky díky díky. Dosud jsem nevěděla co si představit pod slovem blábol, tak teď to(díky vám)konečně vím, ale poučení jsem si nevzala a budu psát bláboly dál! Protože se tím nejlíp odreaguju a navíc, kdyby se mi to nelíbilo tak to neuveřejňuji...
Slovo dál opakující se dvakrát a potom také slovo kam - svědčí sice o naléhavosti, ale k poesii je cesta velmi strmá a ne každý k ní dojde, téměř nikdo ne...Ale to neva
jakej pak blábol vždyť je to romantika ale posmutnělá :) mě se líbí tipik :)
Navždy_Tvůj
31. 10. 2002
Nevím...jako blábol bych to nebral,
ale nijak mě to příliš nenadchlo.
:oI