Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříslovečný mish-mash
18. 11. 2002
6
0
2579
Autor
Kennyny
Mám se jako prase v žitném klase
husa flintu do pole pase, kam až ucho doletí pro vodu.
Vykopal koláč snědl bez práce u soudu.
Jdu z lesa pro jámu jinému se ozývá.
Dvakrát změř ranní pravítko doskáče.
Čau Seregile jak to jde po ránu ? :) já už jsem zjoudovatěl :))) spad mi telefon do hajzlu, ujel mi autobus a urvalo se mi ucho na tašce to je konec :)))
Je mi dobře, hlavně, když jsem toto dílko doporučoval svýmu kamarádovi předevčírem, pošlu mu avi...
Zase jedna kávička, teď popíjim ovocnej čajík a beru hovory. V přestávkách jsem tady a přemýšlím od další plodné diskuzi.
Joudovin jsme tu zanechali dost...:-))
avi
avi
ale ty už jsi to asi čet hmm ale možná né všechno už sou tam zase novinky :)
Koukám, že čím větší joudovina, tím větší diskuse. Za chvíli ten text budeš moci smazat. Už ztrácí smysl.
Asi jo ono to nemělo smysl ani na začátku ale z něčeho se to klubko diskuze namotat musí začít uf tak tahle věta mi trvala zformulovat se asi jednu minutu :)))))
asi začnu chodit na joudo a bude ze mě džoudista :)))) nazdar Seregile jak to jde po ránu ? :)))
Mám se docela fajn, jedna kávička a jsem vzhůru..
tak na džoudo bych šel taky... potřebuji procvičit mimické svalstvo... :-))
chlapi vemte mě na joudo taky, kdybych treba nekdy potkala nejakyho joudu, bude se kurz hodit ;o)
Tohle by se mělo dostat do výběru, jako vášnivá diskuze na téma jouda a vše kolem něj!!
Ale jo - sice nevím, jestli jsem v to měl hledat nějaký systém, ale aspoň jsem se o to snažil.
horák teď nevím jestli myslíš tu joudovinu nebo ten joudovský rozhovor ? :)))))))
Myslel jsem tu joudovinu. Rozhovor jsem si přečetl až teď, po výzvě. Ale zřejmě to výjde stejně.
jo systém tam žádný není jenom si můžeš představit sled obrazů takže z toho potom vyjde joudovina :))))) byla to prostě jenom taková autobusová blbost :) nic víc nic míň ;)
Jsem to pěkně zastřih... diskuze skoro o něčem jiném, než tvém díle Kennyny ...
Se budu pěkně smažit v pekle...
:-))
avi... (:c)
no to dílo asi bylo spíš takovou předehrou pro tuto diskusi což ovšem není pokládáno za chybu nýbrž ačkoli se v tomto debatním kroužku můžeme polemicky rozexpanzovat :)))))
Tak to pak beru jako pozitivum (bum... to byl kámen, který mi spadl ze srdce)...
:-))
Ježiš.. na tebe?
Už fakt nemůžu, nebo se z toho zjoudovatím, ale hlavně se mi rozteče monitor, prže ten musí bejt úplně hotovej z toho, co tu píšeme...
:)))) to teda jo ten můj se zatím drží ale jestli vybuchne tak jsem mrtvej sedím asi tak půl metru před ním takže smrt jistá nebo aspoň doživotní následky :))))))))
hej já už se v tom fakt nevyznám :) spadl na mě šutr a monitor dělá milostnou předehru :)))) to je odbočka :)
buď je to to letadlo :))) anebo posran.... ty takový vytahaný kalhotky brrrrr :))) a ještě myslym to mají ty malý děti na jedno použití uf :)))
Kenny, Shamme: Vy mě chcete zničit?? (zoufale, naprosto zoufale) Já se z vás zjoudnu... :-))
Tip za diskuzi a už i dílko - dostalo nový rozměr...
já si dám asi taky tip už jsem za ten den a půl po této diskuzi zjoudovatěl do druhého stádia :)))) třetí stádium je nakažlivé a to bude zítra uf chech
Angellina:známe víme nepovíme hle vole bombardoni..
lidi dneska končím, to je i na mě moc...
taky je nemusím :)))))))) cha chá zacpěte mě někdo tu hubu nebo ....... :))))))))))))))))))
Takže já.... jo??? (výhružný škleb - měnící se v upřímný smích)
taky mám dost.... :-))))))
už držím mluvící ústrojí ale musíš přiznat že jsi s tím přišel ty já jákožto člověk neznalý síly tohoto slova sem mu propadl čili zjoudovatěl :))) stal se závislým a budu muset jít na léčení
děkuji :)))))
No a máš to zadarmo... Prosím (koutky mých úst se stahují a mimické svalstvo v xichtě bolí od námahy zadržet Joudův smích)... :-))))
kuááá já to nezaplatím budu muset jít na brigádu abych to mohl splácet já uteču - uteču do vesmíru :)))))))
Navždy_Tvůj
18. 11. 2002
joude to je možná něco s židama ale jinak mi to nic neříká :))) a vůbec v tom slovním spojení už vůbec nic :)))))))
Shamme: Jak se to vezme, ale myslím, že je toho dost..
Kenny: slovo jouda jsem pochytil od svého tatíka, když jsem jako malý proved nějakou blbost, ale ne příliš vážnou. V mém překladu to je něco jako šílenec, blázínek - joudovský - je blbovinka, šílenůstka..
Zní to šíleně?
Je to joudovina...
Seregil jo už jsem na správné notě :)
ty jo a to mi chceš Shammanne říct že js ito věděl jo ?.)
Kennyny: jo jednak to figuruje v mém slovníku pár let a taky už tuhle odbornou přednášku slyším podruhé:-) Teda vlastně čtu..
heh no myslím že se s tím ještě někdy určitě setkáš :) nikdo učenej z nebe nespadl nebo možná jo )
:)))) no sem zvědavej co z toho za pár let bude moh bys to tady potom vystavit jako nějaké dílko :)
Kenny: Seregil: u nás je slovou jouda docela hanlive, je to prostě trouba na druhou, takže, když řekneš někomu, že je to joudovské, tak bys mohl přijít k úrazu na ciferníku.
Tsunami no my jsme si to vysvětlili takže to chápeme jako úlet a bláznovinu :))))
OK, ja jen abyste jednou nenarazili, já to tak beru, že to nemyslíte nijak špatně
narážíme přece každý den záleží jak to vezmeš a na písmákovi obzvláště :))) a kdyby mi někdo řek že jsem trouba na druhou tak mi to nevadí :)
PS Tsunami : tobě by to vadilo ? :)
Já myslím, že narazíme, Tsunami, ale to bude případ, kdy napíšu něco nepatřičného navíc... myslím..
:-)
A já o sobě celkem "rád" prohlašuji, že jsem Jouda, nebo, že se chovám joudovsky...prže někdy takový jsem... :-))
Trouba na druhou zní směšně a já nejsem člověk, kterého se hned všechno dotkne a dokonce se hned tak neurazím, ale vím, že každý takový není a už jsem párkrát narazila, tak jsem vás chtěla jen upozornit a informovat abyste věděli i o téhle interpretaci.
Tsunami jo ale to by muselo být v jiném případě počítám si asi tak, že kdyby jsi stála o hlubší kritiku u díla nebo jsi napsala něco, co jsi myslela vážně a objevila by se tam tato oslovení, potom by to mohlo dotyčného zranit, ale tohle dílo je blbost na druhou a troubovina takže asi tak :))))))))))
ty bláho Keňásku, kde se v tobě berou takový hezký blbůstky :o))
u nás se jouda používá běžně jako výraz pro pitomce, hlupáka, ale v souvislosti s tímhle dílkem...si myslim...to neni myšleno jako urážka
hihi kenny..mi to nevim proč, připomíná přísloví..ale možná se mejlim ? ;-)
ALL..šmankote lidi nevzdělaní?? copa vy neznáte TeleTele a jejich občanskýho joudu???
ale..podle mne..jouda = rozkošný diblík..třebas :-))