Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNECH Mě BEJT
20. 11. 2002
6
0
2265
Autor
Semeno
Jinovatko
Ty má lásko
Dotkni se mé horké kůže
Zchlaď mé tělo
Co nad tebou se sklání
Uteč!
Má krev tě pohltí....
Prosim neni problém, Ovšem, škrcení jsou momentálně vyprodaná, nezoufejte, ještě je tu jeden nový reflexReflexreflex, budete-li si přát.
Víš, ..mm.. , no, řekněme, ucítíš, když se tě někdo dotkne vlasem? Jde o to jestli zrovna stojíš čelem, a taky kolik toho máš na sobe, přes mikinu vlas nemá šanci. Tohle neni rána pěstí, a je mi celkem jedno, jestli se někdo hodlá svlíkat..
víš, co?
asi šestnáctkrát jsem přečet první sloku. ke druhý jsem se nějak nemohl dostat, tak jsem ten začátek pak musel přaskočit a přečíst si jen ten konec..
ale, aby si něco z tý kritiky měla
zamrzaj mi oči
tak nic
ale musím si k té náladě pomáhat, je to takový... asi tomu chybí hlas..
jsem já to ale zpychna -snob, už aby mi básníci četli u televize, nejlíp, abych je nemusel vnímat...
fuj, zaškrťte mě někdo!!!!
fajn, tak to sme jedna a jedno :o)) Ale já už si za chvíli budu (díky vlasům) připadat chytřejc.. :o))
Já tomu možná nerozumim, ale za sebe bych řekla, že tu nic tak extrovního nevidim... Ale mě omlouvá barva vlasů.
K
Jať_secundum
09. 01. 2003
óóómlouvám se za hrubosti, z mé strany, které bohužel někteří pociťují, jááá, se omlooouuuvááám. Já nechtělo, ale mělo sem to fčera černý brejle( a den ještě horší..) Snad pochopíte,.., jestli ne, tak se ku vaší potěše pudu ukřižovat
:o)))))))
nééchoď se ukřižovat..by k ničemu nebylo :)
chlavně že už si ty brejloše sundalo ..
Mě to zrovna dvakrát "pěkňoučké" nepříde, ale když myslíte...
Dík, no
A wemeno, NECH MĚ BEJT!!!!! :o))))
dyť nic zas tak zlýho nedělám
jestli můžeš někoho přes pásmáka štípnout.... tak štííííp
sory...sory....sory.....znáš mě...
fájn si tam etě doplň .. napsané .. jako že se mi líbí, jak´s to napsal..toť vše..
uaaaa... upírku to chce nějaký super zvláštní ocenění...možná...nooo... tak jo TIP for semenow 2002...
(chabé) TLESK and BRAVO!!!