Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZelená míle
18. 11. 2002
5
1
1004
Autor
Kubrick
Ležím na posteli, a je-li v mém pokoji Měsíc, dívám se na něj. Prší. Kapky deště monotónně bubnují na parapet. Ležím tam a čekám. Myslím na život, jak jsem o něj přišla, jak mi celý v červeném v tom dešti protéká mezi prsty, a čekám.
Každý z nás musí umřít, Výjimky nejsou žádné. Je mi to zcela jasné, ale někdy, ach panebože, je Zelená míle tak dlouhá.
1 názor
Tak to vim úplně přesně.Máš na sobě.......to nemůžu uvés, páč je to do nevhodné..............
heheeee... ale moc ti to nejde... když are jů vočing mí....tak co mám teď na sobě he....nevíííííšššš
Právě poněvadž tě znám, tak si na tebe dávám pozor.Já tě monitoruju. I´m watching you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Jo. Sakra...je-li v mém pokoji Měsíc, dívám se na něj....sakra, sakra, to je přece krásný....Tývole, Andees...jsi sřevo poetismu
:-)..nádhera.
Jo.Míšo!!!!!!!!!!!Nemůžu přijít v sedm ke školce,páč mám trénink AŽ do sedmi.Takže se schůzka ruší nebo se srzíme pozdějc.Co????????
nebyly by lepší vzkazy přes zprávy?? fakt chceš i po roce mít pod dílem tohle?
:-) si piš, že se zúčastnim:-)...fanatická fanynka:-)...hlavně nás, proboha, neusměrňuj proudama ledový vody...mysli na zdraví svých fanatických spoluobčanů...musí se eště dopravit přes celou matičku Prahu domů....a kosa světem vládne. HAF:-)