Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJako to prase
25. 11. 2002
5
0
2320
Autor
Jean_Luc_de_Mijon
Jako to prase
Chtěl jsem mít otroka s opálenou tváří
a teď když ho mám, nechce mi sloužit.
Nebudu předkládat účty mouřenínům.
Sedět dál hodlám a zkusím si doufat.
že zlepší svou morálku pracovní.
Nechám se zlákat kumpány od stolu
a vyrazím do noci za douškem piva.
Zakončím dnešek svůj pohřbený do sněhu.
Jak kuželky rozmetám náhody
a pochodem v chod připustím opilost.
Na reji masek kde jedné jsem otcem
poručím soudruhům ať stane se zázrak.
Zůstává otázka zakalená,
kdo oblékl se za to prase?
Souhlasím s odlišením. Přesto žádnou "šablonu" nevidím-možná Vás málo čtu. Ale zůstanem u těch "šablon": To bychom to mohli všichni zabalit a začít chrlit sračky jak stroj.. Právě jedinečnost a osobitost (alespoň podle mě) dělají z dobrých básní Básně... A právě osobitou jedinečnost oceňuji...
ICE, já taky...ikdyž je tu přehršel děl, který mi zapadají do takový mrtvý řady:-)
Některá slova se mi nehodí do jedné básně: mouřenín - do sněhu - soudruhům - prase. Možná se mýlím ...
Litochowitz
25. 11. 2002Litochowitz
25. 11. 2002Litochowitz
25. 11. 2002Jean_Luc_de_Mijon
25. 11. 2002
Ses trochu mimo, ale to neva. Vlastne ses uplne mimo. No s tou sablonou... Radsi pujdu natrhat zmrzlou kukurici pro prasata...
já nevim, přijde mi, že tu je spousta podle mě sraček, který maj slušnej ohlas, ale zrovna tak dost "úspěšných" věcí, který ho maj taky a nejsou to ty rádoby romantický klišovitý kecy atd.
tak to sorry, jestli tady všichni věděj, co to ta šablona je, jsem asi nekoukala, když se tu o tom zrovna mnoho sepisovalo :)