Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePŘED ZRCADLY 2003 ( II. ročník )
Autor
Jiří_Bohumil
Dne 18.01.2003 proběhne od 17:00 v Sále DDM Libertin Česká Lípa II. ročník tradičního open-sálového festivalu "PŘED ZRCADLY", na němž vystoupí kapely "Papír sklo plasty" a "V tunelu něco nestalo", jakožto kapely akci pořádající a tímto se stali také tzv. festivalovou tradicí. "Krematorium", reprezentující vlnu českolipského andrgraundu, jež se v posledním roce šíří v různých modifikacích, předznamenává nejalternativnější skupinu večera, ethnografické uskupení "Děti Afriky" s legendárním Tomášem Papajanovským a s jeho jedinečným a zároveň jediným vystoupením na veřejnosti.Další dvě kapely nejsou zatím ještě známy, takže tímto můžete sami napsat svůj návrh, jakou další českolipskou kapelu (nejen CL, ale přes okres ne!) byste chtěli na festivalu nejen slyšet, ale i vidět...
Tímto vás srdečně zveme. Celým večerem budou provázet konferenciéři Xaver H., Waldemar P. a v neposlední řadě známý Franc G. a celý festival se ponese v duchu v té době již loňského roku 2002, takže dlažební kostky a plovací vesty s sebou.
Po dobu konání festivalu, jež bude ukončen kolem desáté hodiny ještě téhož dne, budou hostesky nahoře bez podávát míchané nápoje zdarma jako součást vstupenky. Vstupné činí 20 Kč. Komu nebudou tzv. Solné Drinky chutnat, dostane možnost k zakoupení tzv. Klasických Nápojů.