Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmutný Smutek
Autor
Satánek
Pلdيm prلvى vstّيc srazu s kamarلdy, zadkem na chodnيku a hlavou ve dveّيch ْtulného domeèku, smluveného pro naڑi schùzku, je musela bt pّedem oznaèena: to kvùli tomu protivnيkovi, kterm je èas. My u se s nيm smيّili a zaèali ho taky brلt jako rovného a vdypّipomيnajيcيho pّيtele, ale ostatnي nلm ho nacpali do hodinek, diلّù, mobilnيch telefonù a taky naڑich (ne)svobodnch ivotù.
Otevّu dvيّka, které skّيpajيc..pّipomيnajي mi tu naléhavou prosbu bt namazلny (vazelيnou...) a pّesto se mi jejich skّيpot lيbil. Bylo v nىm nىco nedosaitelného a zلroveٍ tak vڑednيho.
Ji zdلli zّيm stلt za bلrem - této kavلrny mho svىta - osùbkù, jen velmi mلm rلd.
Usmيvلm se ڑastnm a nىkde v palci vyڑouranm ڑklebem a ten pùsobي..... jako atomovل bomba, kterل vڑak jeڑtى nedopadla a nenastal jejي znièujيcي ْder, zabيjejيcي a velmi bolestn pro vڑechny, kdo jيm trpي.....
Svm zadkem jsem - odrazيc se pّedtيm levm koptem - pّimلèknul tu polstrovanou barevnou plochu barové stolièky, kterل mi byla zّejmى vdeènل, e ji zahّeju...
Dotaz: "Ahoj. - co si dلڑ, znejistي mى trochu: ten tََn?? - nenي pّeci jejي. Ale vyèkلvلm co se bude dيt. .... .
Vedle m barov stolièky sedي dalڑي hladiè polstru a divnى se na ni tvلّي..... neznلm ho - no a ... nenي pّece nesympatickej....
Najednou ze mى vyletي: jل si dلm èajيèek.... a vona.... u zase budu muset ten hrnek plnej bordelu umejvat...:-((( Ale sakra, to pّece nenي vona - jen zmىnila podobu????
طيkلm tedy: "promiٍ, jsem v café a tak si dلm café a smىju se své vlastnي tuposti....:-))))))))))
Ona se mraèي...
طيkلm: .. "ْsmىv èlovيèku milej, vdy to nenي tak tىk". U jsem Tى dlouho nevidىl a mَََ se na Tebe tىڑil - na pokec s Tebou... urval jsem si èas.... jakل radost...
Ona: " jsem tady poّلd"...:-((((
Jل: "to je logick, kdy tady dىlلڑ"....:-))))
Ona: "vيڑ, co nepruï, dopis si café a padé..."!!!!....%