Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnění
02. 01. 2003
3
0
1918
Autor
Perchta
Snění
Já snění miluju.
Ten jinej svět.
Je bez hranic.
Taju jak led.
010216
rozhněvaný_malý_muž
14. 10. 2003
rozhněvaný_malý_muži, děkuji za kritiku,
celý je to jen takový nahozený,
Medy žije někde v Beneluxu a znám ji jen z netu,
ale ten čtvrtej řádek přesně vystihuje moje pocity, když se pokládám do denního snění, v tom druhym světě je líp :-)
Možná je snění i o tom, že si do té snové reality vyvoláváme to, co jinak jen těžko zpracováváme...
Jo, to je jasný. Mě ale nesmíš brát tak vážně. To byl jen pokus o vtip.:-))). A jak je to s tebou - jahody se ti taky těžko zpracovávají? :-) Já myslel, že z těch je marmeláda hned.:-)
Já měla na včerejšek taky jeden, hledala jsem batoh a někdo povídá: ten černej, co je v něm rozšmelcováno to jahodí? A ráno když jsem vytahovala z batohu zbytky těch jahod, jsem si na ten sen vzpomněla...
Suvo, měl jsem v noci sen, že mi byla manželka nevěrná. Tak jsem jí hned ráno nařezal. :-))
Teď jsem dočetla Paula Coelha- Poutníka (Deník mága) a tam je krásná věta, akurát jak vyšitá na snění: Kdo přestane snít, jako by zemřel...