Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekapka
02. 01. 2003
1
0
1223
Autor
dizzy
padá kapka
,kam asi dopadne...
objímající se pár si vyměňuje slůvka lásky
,líbají se...
jsou pro sebe vším...
a kapka padá
...j
sou pro sebe vším?on je bohatý...
...
ona je krásná......
jí se líbí třpyt šperků......
on ji chceje to vše o čem lidská láska je?
spojení dvou duší...pche...
kapka padá,spojí se s druhou
třetí
čtvrtou
splynou spolu v jedno...
...
kapka,potůček,řeka,moře...
My, kteří mě známe jsme v pohodě. jaktože tvrdíš, že nevíš, jestli láska existuje? Co to kecáš, snad si nemyslíš, že si dělám srandu, ..nebo co?(stejně víš, že tě......) :o))
Co kecáš, ty jedno nezdařilé wemeno, ..já sem teďkonc celkem ovlivněný těma všema, a taky už mi párkrá ujelo, chce se mi na záchod, ..a já s tim nevotravuju, ..no, ..teda aspoň ne sebe, ... a neřikám to pořád, ale jenom občas.. :o)))
ouioouuuuuuu.....uaaaaaaa
už je to tady, slýchám to každej den, kterej sem se semenem....pořád jenom CHCE SE MI MOČIT!!!!! a vona s tim nedá pokoj ani tady... to je na zabitííí:)))))
DiZZy: kdybys nenapsala ten prolog....už bych snad ani nevěřila, že nějaká láska je....*****
hele,nechceš napsat odu na močení?já jen že o močení tu vůbec nebyla řeč a najednou taková úvaha...jinak já proti záchodu jako místnosti nic nemám...až na ty pavouky...
Děvče, ty se zdáš ( napsat nezdáš, by bylo trapný, protože to neni pravda) (takže si toho vlastně nevšímej, protože to sem nepatří) (sem prostě jenom líný to mazat) .
Mám říct eěště něco? Je to tak, a já už nevim. Když ono se mi chce děsně na záchod. No, je jasný, že se mi na záchod nechce, teda jako do tý místnosti, ale chce se mi močit, jo, to se mi fakt chce. Jo, a močí se výhradně na záchodě. No, vlastně je jedno kde se močí, jestli je to záchod, nebo ne. Furt se řiká na záchod. A močit mi řikaj že je ošklivý, až sprostý. To by mě zajímalo, koho ale dovopravdy přitahuje ta místnost tolik, kolik toho vo ní namluví. Málokdo to myslí vážně..(chce se jenom nevhodným použitím slova záchod vyhnout použití slova močit), aspoň děti sou maličko upřímný, dokud nezačnou chodit do školy. Ve škole je totiž naučej chodit na záchod, a ne čůrat, kdepak, zlataá školka..
:o))))))))))))*
podle mě jsi na dobrý cestě, možná trošku ta forma...
já ovšem nemůžu moc radit :)