Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePismak "domu"
05. 01. 2003
1
0
2300
Autor
Olda
Pred nejakym casem se nabidl autor Koom, ze upravi program k novym potrebam podle komentaru autoru. Opravi chyby a doplni nove, zajimave funkce. Nedoslo k tomu. Diskuze na tohle tema byla vedena ZDE >>
Nyni nabidl Endif sve zkusenosti a schopnosti na vytvoreni aplikace nove! Tahle diskuze by mela shrnout NEJDULEZITEJSI funkce, ktere by mela aplikace umoznovat.
Pro programatory: V prvni fazi bychom meli dat s Endifem dohromady protokol (pravdepodobne XML) tak, aby bylo mozne pozdeji jednoduse doplnovat funkce.
Ja bych videl predevsim:
- ukladat dila a kritiky stejne jako informace v takove podobe, aby v nich bylo mozne jednoduse vyhledavat a manipulovat s nimi (ovsem ne databazi, ktera by se musela instalovat na pocitac) -- tedy
- co nejjednodussi ovladani ;)
- moznost psat kritiky k dilum off-line a pozdeji je odeslat (to ted nejak funguje, ale dost omezene)
- napr. si off-line nastavit, ktereho autora aktualizovat po pripojeni (a kliknuti na ikonku stahni), aby se nemusel nacitat seznam autoru [to ale uz neni nezbytne nutne ;-]
- nu a vseobecne se jedna o napad, ktery by oslovil uzivatele k pouzivani -- dam priklad -- male okenko (aplikace) ve kterem se rozsviti NOVE ZPRAVY, nebo NOVE KRITIKY, pokud se na P. objevi a uzivatel jen klikne a v prohlizeci se otevre "cely "P.
- .. ;-) je to o napadu a o casu a chuti Endifa ;-)
Diky! ;-)
Napadá mě maličkost: šlo by naprogramovat stažení děl "Přečtu si později"? Osobně jich tam mám habakuk, moc by mi poholo.
Je to technicky řešitelný? ;o)
Díky
m.
Bizkitfreak
04. 02. 2003JohnieBass
30. 01. 2003Bizkitfreak
24. 01. 2003
jo, zní to dobře :)
zatim jen poznámku - sice jde o blbinku, ale nešť: navrhoval bych logičtější seřazení tlačítek (to "všechna" je divně mimo, mimo bych dal spíš help, ale k "načti díla" bych dal blízko "všechna" a pak "stáhni", tak jak se to častu ťuká) - soudím dle své ženy, která mě volala, že dala "načti" a teď jí nejde "stáhnout" :))))
chtělo by to opravit chybu: pokud název díla obsahuje uvozovky či apostrofy, stáhne se tímto programem špatně. příčina tkví zřejmě v převodu těchto znaků na entity se znakem ampersand, který (asi) dělá bordel v souborovém systému když se dílo ukládá.
Razeni del do adresaru podle jednotlivych autoru je skvele, mohl by jeste -- prosim prosim -- kazdy soubor "index.htm" vypadat tak jako na Pismaku stranka "O autorovi" (tj. povolani, vztah k literature, kategorie a pocet kritik u kazdeho dila, kritiky "k autorovi" atd.)?