Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literarni soutez

07. 01. 2003
0
0
2416
Autor
Olda

Tahle by mela mit nazev, logo, cenu, porotce, plne zastiteni Pismakem potazmo sdruzenim.

Nasel by se nekdo, kdo by mel chut :

  • vymyslet (vybrat) tema
  • napsat uvodni text a soutez zastitit (odpovedi na otazky, atp)
  • pri uzaverce udelat predvyber (nekolika (desitek) X del)
  • probrat predvyber s dalsimi "znalymi", ktere by si k hodnoceni prizval(a)
  • vysledky (a ceny) by mohli byt vyhlaseny na tom literarnim cteni (prizve dalsi divaky)
  • vyber (vitezne+..) by mohli byt neco jako prvni magazin/edice ze (souteze) Pismaka

Nazory?


JohnieBass
30. 01. 2003
Dát tip
Zájem bych měl, ale jsem laik, jde o soutěž na Písmáku nebo o veřejnou, předpokl. že o to první. Záleží na tom, co by to obnášelo. JB

Kalim
23. 01. 2003
Dát tip
Je to rozumné, hold se budu hlásit pouze a jenom na porotce, ale škoda! chtěl jsem vám to všem natřít :-)))

Merle
22. 01. 2003
Dát tip
buď protoce, nebo soutěžící. každý ať se rozhodne, o co víc stojí, co mu víc vyhovuje.

Armand
22. 01. 2003
Dát tip
Merle má pravdu... podepisuju Radost: technicky by to měl zařídit Olda

JRR
22. 01. 2003
Dát tip
Oki, máte můj hlas, Radost(ný) návrh se mi líbí... Smím se přihlásit na porotce, neprošvihl-li jsem zas něco?

Radost
22. 01. 2003
Dát tip
myslím, že zákaz porotcovské aktivity je pochopitelný a správný, navíc má představa předpokládá, že porota se bude dynamicky měnit, nebude nic stálého. vždy bude záležet na organizátorovi. Ten (ti) (ta) budou i určovat porotu :-))

Armand
21. 01. 2003
Dát tip
Radost: je to ok.. vidím, žes mi tam fláknul vítěze na titulní stranu .-)) No, ale proč ne? :) - sluníčko bych pak nechal jako ikonku u básně na forever and ever ale teď ti nerozumím s tou "první soutěží"? Haiku? Tu co jsem měl na mysli v novinách jsme s Oldou raději odsunuli na pozdější čísla Novin, až se ukáže jak co bude fungovat a hlavně jak bude fungovat a vypadat "Nový Písmák" nebo jsi měl na mysli ještě něco jiného?

Radost
21. 01. 2003
Dát tip
1) ne na titulní stranu, na úvodní okno, které se otevře, když se přihlásíš 2) asi jo, v tom případě ještě nějak zvýraznit autora 3) nevím, měl jsem dojem, že soutěže začnou být aktuální až na "novém písmáku" - třeba haiku soutěž bych do toho vůbec nezatahoval, to je klubová záležitost směřující trochu jiným směrěm a nekladoucí si takové ambice vyjátřete se k tomu, prosím. a najde se někdo, kdo obstará technické záležosti? (viz "druhý nápad do dsikuze")

Tichotam
21. 01. 2003
Dát tip
prima! jen mi příjde škoda aby porotci nesoutěžilu. už proto, že mezi nimi budou dobří básníci. prostě by byl zákaz aby se porotce vyjadřoval ke svému dílu. organizátor by jména lidí viděl aby to mohl kontrolovat..

Kalim
21. 01. 2003
Dát tip
Tak

Olda
20. 01. 2003
Dát tip
radost; vsechno de zaridit, jak anonymitu, tak samostatne auditorium stejne tak mas i mou podporu co se orodovani tyce ;) a dnes je 20.1 jen tak mezi reci ;-) a kalimuv napad s knihou se mi libi

Radost
20. 01. 2003
Dát tip
Stanovy Literární soutěže pro Písmáka "O Písmácké sluníčko poprvé" I. Poslání soutěže Hlavním cílem soutěže je možnost konfrontace autorů, rozvoj kritického pohledu na tvorbu, pozitivní motivace autorů ke zkvalitnění jejich textů, upozorňování na témata a netradiční formy a samozřejmě podpora literatury (a zřejmě i samolibosti autorů a porotců :-). II. Organizátor soutěže Oficiálně vyhlašuje soutěž Písmák (lze-li?) a je formální záštitou a garantem akce. Téma a konkrétní podmínky zajišťuje pověřený zodpovědný organizátor. Ten zároveň ustanovuje porotu z aktivních kritiků a podnětných autorů a mezi nimi vybere předsedu poroty. Sám se soutěže nesmí zúčastnit (ani žádný z rodinných příslušníků), není rovněž členem poroty. Porotci se soutěže rovněž neúčastní. Organizátor informuje o celém průběhu soutěže včetně vyhlášení výsledků. III. Podmínky soutěže Soutěže se může zůčastnit každý zaregistrovaný autor Písmáka a to právě jedním dílem. Dílo musí být dosud nepublikované. Téma soutěže a formální požadavky musí být oznámeny organizátorem měsíce před uzávěrkou. Soutěžní práce musí být předloženy organizátorovi (?) - emailem, zprávou - který díla umístí na za tímto účelem vytvořené auditorium, přístupné pouze porotcům. Toto opatření je z důvodu zachování anonymity soutěže a její formální preciznosti. Organizátor má právo vyřadit dílo, pokud nesplní podmínky, je však povinen tuto skutečnost oznámit autorovi. IV. Hodnocení a vyhlášení výsledků soutěže Probíhá v auditoriu, kterého se účastní pouze porotci a organizátor (jako pozorovatel). Porota předloží organizátorovi výsledek svého hodnocení a stanoví pořadí na prvních deseti místech. Jedno místo smí obsadit maximálně dvě díla. Dílo umístěné na prvním místě bude oceněna publikací v Písmáckých novinách, bude transparetně vyvěšeno v úvodním okně a jeho autorovi bude k přezdívce připojen čestný symbol sluníčka na dobu jednoho měsíce. Díla umístěná na druhém a třetím místě budou oceněna publikací v Písmáckých novinách (?) V. Závěrečná ustanovení Stanovy nelze měnit v průběhu trvání soutěže. Může probíhat více soutěží zároveň. a teď další nápady do diskuze: - vyhlášení výsledků soutěže jako společenská Písmácká akce, tudíž i věcné ceny, možný i seminář/rozbor s porotci? - jak technicky zajistit nepřístupnost porotcovského auditoria, jak umístit díla, aby byla anonymní (řešením je email, ale to je nespolehlivé? nešlo by vytvořit nějaký formulář, který by autor vyplnil, zadal číslo díla, organizátorovi by to vygenerovalo zprávu a dílo by se samo zapsalo do soutěže s možností zpětného smazání?) - kdy nadhodit první soutěž?

Radost
20. 01. 2003
Dát tip
tu to je tedy něco málo v záloze mám ještě tu první soutěž, ale Armand říkal, že tu až později

JRR
16. 01. 2003
Dát tip
Olda: Tak to nevím, nikdy jsem tu žádnou nezažil-mám dojem, že hned po Tichotam-ovi jsem tu služebně nejmladčí:-)

Radost
16. 01. 2003
Dát tip
chtel jsem to stihnout do konce tohoto tydne, ale vypada to, ze to nedam. celkovou koncepci. Co takhle do 20. 1.??? Jedno dilo na autora, to je bez diskuze. Mam dve podnetne pripominky: 1) vytvorit auditorium, ve kterem by mohli diskutovat pouze porotci a nikdo jiny se tam nedostal 2) jak udelat, aby soutez byla anonymni, tudiz aby porotoci nevedeli, ci dila hodnoti (omezeni subjektivismu) - je to realne, nebo pouze idea?

Armand
16. 01. 2003
Dát tip
Radost: souhlas.. s tím auditoriem pouze pro porotce, i tu anonymitu ano... ale na ní podle mě nezáleží (osobně se nebudu rozhodovat podle autora, budu-li porotcem - a hlavně autora často prozradí styl, takže co? :))) )

Radost
16. 01. 2003
Dát tip
:)) jde spis o dobry pocit pro autory me jde spis o to, jestli (a jak?) je to technicky mozne? Mimochodem, Oldo, kdyz ti dam jmena autoru, ktere bych chtel v porote, budes za soutez orodovat? Tebe poslechnou spis nez me :))

Kalim
16. 01. 2003
Dát tip
Připomínky velice dobré. Rozhodně jen jedno dílko od autora. Anonymita autora je beze sporu nutná věc (nezažil jsem soutěž, kde by nebyla; ani porota není nelidská a určitě by vznikala tendence, třebaže si to nepřipustí) rád bych se přihlásil jako porotce (budou-li nějak hierarchicky dělení, postačí i nižší vrstva) na soutěžích bývá často dělení do kategorií podle věku, to je podle mne zbytečná věc, nicneříkající Nestihl jsem přečíst všechny příspěvky, ale myslím, že Noviny Písmáka by byla dobrá idea. Následné vytištění výtěze se pak nabízí. Cena by měla mít jistou souvislost s literaturou, co říkáte na nějakou dobrou, nádhernou, drahou (více obsahem) knihu, která by se vybrala dle drobné charakteristiky, jakou by soutěžící zaslal s přihláškou? A slavnostní předání, posezení by se také hodilo. Rád bych, aby se mohli zúčastnit klání i porotci (samozřejmě, že by se muselo dohlédnout, na to, aby nehodnotili sami sebe. (doufám, že jsem nenapsal nějakou hloupost, nemám teď čas to přečíst)

Olda
15. 01. 2003
Dát tip
Cekame na Radost... dej prosim nejaky casovy limit ;-) jestli je to mozne ;) Jako cenu rozhodne ne publikaci. Neco z toho co sme psali. Jeste me jako dost atraktivni napadlo dat cloveku adresu pro jeho tvorbu http://www.poezie.cz/prezdivka JRR; co zatim byly souteze, tak nikdy nebylo prilis del myslim. Nicmene souhlasim, ze jen jedno dilo, ale trebas mesic, aby to lidi mohli napsat, vis? ;-)

Radost
14. 01. 2003
Dát tip
omlouvám se, slíbil jsem to v pondeli, ale mam spoustu uveritelnych vymluv, proste jsem to nedal. Ale nebojte, je to v procesu (tato operace bude dokoncena do 15000000 hodin :-)

JRR
14. 01. 2003
Dát tip
Já teda nevim... podle mi se ta diskuze trochu odchyluje od původní myšlenky soutěže, nebo ji překrucuje. Takže: 1) Písmák je hodně velkej, navrhoval bych omezit přihlášení na krátkej čas. Je to blbý, informovat o tom třeba hodně předem, ale posílat díla jen, dejmetomu, 3 dny. 2) Písmák je hodně velkej, takže max. 1 dílko na autora. 3) Podle počtu přihlášených děl by se rozdělila díla, např. abecedně podle nicků, malým porotám-dejme tomu po 50. Ze skupiny by byli třeba 3 postupující, skupin by bylo, dejmetomu, 15, a potom-každej by přečet vše, na přečtení 45 děl by mohl tejden stačit, obodoval na stupnici 1-10, a určil by se vítěz. Hm? Toť můj skromný návrh...

Armand
10. 01. 2003
Dát tip
Olda: navrhuji tyhle "ceny" 1) zápis na autorské stránce o vítězství 2) ikonka u jména na seznamu autorů (trvalá - tj. ty soutěže by měly mít kvalitu a pokud možno účast, aby to něco znamenalo, ta ikonka - a dělil bych umístění... tj. ikonka by byla bronzová, stříbrná a zlatá - nedával bych pokaždé vítězi zlatou! jen pokud by vyhrál a shodli jsme se na vysoké kvalitě jeho díla.. někdy bych soutěže nechával třeba jen s tím že byla udělena druhá a třetí cena, ale první nebyla udělena.. žádné dílo nebylo tak dobré aby si zasloužilo zlato... šetřil bych s tím, aby se to nedevalvovalo) 3) zveřejnění básně(í) v Písmáckých novinách 4) Vítězná báseň by mohla být uváděna třeba ve zlatém nebo nějakém jiném, unikátním provedení.. teď mám na mysli v seznamu zobrazovaný název básně.. (např větší font a zlatě) Ohledně publikace.. rozhodně zatím ne za vítězství v soutěži. To spíš z 12 autorů měsíce a 12 nováčků měsíce bychom si se Zdeňkem a jinými sedli a prodiskutovali koho (jednoho) z nich vydat a jak a jestli to vůbe půjde. Rád budu Radosti ku pomoci, jestli bude zájem .-)

Lyryk
09. 01. 2003
Dát tip
nedoporučuji antologii, ale vydat jednoho dobrého autora bude to nervák a proces, ale stálo by to za to, rozhodně je dobré se neukvapit a tohle téma hodně proklepat... mimo soutěž tichotamovo (ne)srdce s šípem se mi líbí .-)))

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
Tichotamovo srdce - taky souhlas (ale asi by to chtělo udělat víc návrhů - různých (nejen srdcí) - a ten nápis soutěž raději v jiné podobě) .-) k soutěži: Téma se mi jeví jako omezení. Psát na téma = konstruovat a to nebývá nic moc dobrého.

Tichotam
09. 01. 2003
Dát tip
Tak změna. Já mám čas až po zkouškách a vzhledem k tomu že se Oldovi přihlásil(a) Radost, tak nechávám první soutěž jemu:o). Udělám kdyžtak druhou. Je to tak, Radosti, ne? jinak:Jsem rád že se srdce líbí ale uznávám že mé nápady jsou v grafické podobě omezené mou neumětelností...:o)

Radost
09. 01. 2003
Dát tip
hm, jo :-)) přihlásil

Olda
09. 01. 2003
Dát tip
Pockame si tedy na Radost ;-) Souhlasite tedy s tim, ze jednim z odmen autora bude "zapis" do jeho autorske stranky o vitezstvi a ikonka (trebas jen na cas) u jeho prezdivky v seznamu? Nejaky dalsi napad na cenu? To vydani je asi takhle na zacatek moc velky orisek, rekl bych..ne? A chlapii, pomuzete Radosti s hodnocenim? :)

Radost
09. 01. 2003
Dát tip
Joj, chtěl jsem nejdřív ten projekt představit a pak se zeptat, kdo bude porotcovat. Jde totiž o to, aby souhlasili s tématem a nádechem a žánrem a koncepcí a blaf blaf. A chtěl bych těch porotců víc, aby byl širší a hlubší názor. Proto taky chci nejprve přinést koncepci, než se to spustí. V pondělí přinesu :-))

Armand
08. 01. 2003
Dát tip
kecyblil: Nic proti legraci, ale všeho s mírou.. tedy jak vážnosti, tak legrace. Legrace má jednu nevýhodnou vlastnost - nepřesvědčivost (pokud by tak bylo apriorně pojato, mohlo by to způsobit reakci ve smyslu: pokud je to "taková legrace" = asi to nemyslej vážně... způsobuje nejistotu v rozhodování). Není od věci být nad věcí, ale opět: legrácky a říkanky umí napsat každý - úplně každý. .-) Pokud má soutěž motivovat, měla by splňovat jiná kritéria než "legračnost". Měla by být "marketingována". .. tj. např. měla by být prestižní (co je legrační není prestižní, nenabízí to status). Výhra v soutěži by měla výherce např. zviditelnit (třeba expozicí na titulní straně + zlatým písmem jeho nick po určitou dobu (např.)) a dodat mu vážnosti (zvýšit status), popř. umožnit později snazší přístup k publikační činnosti v lit. světě. Existují i další reklamně-marketingové způsoby jak motivovat. Legrace je důležitá, ale měla by být kořením nikoliv jídlem samotným. Porota: tady se mnou asi leckdo nemusí souhlasit, ale porotu by měli tvořit autoři, za kterými je na písmáku vidět jejich práce.. a to JAK publikační, TAK kritická... tj. ti co umí psát a často čtou a vyjadřují názor. Lyryk, Wopi, Merle, Radost mě napadají. Porota by neměla mít moc členů.

Merle
08. 01. 2003
Dát tip
tohle by vyjít mohlo, ale se mnou moc nepočítejte. už nekritizuju. zjistil jsem, že skoro jediný, co mě na básních zajímá je zvukomalba, rytmus a prostě ty sluchové věci. v těchhle oblastech si svůj úsudek a názor obhájím, ale to je všechno. takže pouze pokud nebude nikdo vhodnější (o čemž pochybuju)

Radost
08. 01. 2003
Dát tip
určitě souhlasím s Armandem, co se týče hlubší serióznosti soutěže, včetně "expozice" a marketingových nástrojů - přitažlivost vznik antologie z výsledků soutěže je velký tahák co se týče cen, nechal bych to (prozatím opravdu) v tom fiktivním světě porota je problém, že se asi těžko schodnem. můj návrh je takový, že každé kolo soutěže by měl na starosti jeden člověk, který by zároveň sestavil porotu (nabídl autorům tu možnost), která by nebyla tudíž stálá (předpoklad je, že se soutěž bude opakovat :-)))

kecyblil
08. 01. 2003
Dát tip
Armand, Radost: V zásadě souhlasím. Myslím, že zbývá asi už jen přesně určit odměnu pro vítěze zde na Písmáku, pak porotu, téma a počet děl postupujících do finále v první soutěži. Já už si jako návrh ponechám to "Tenkrát poprvé", i když neříkám, že je to dobrý nápad. Museli bychom velmi vážně naznačit, že nemá šanci nikdo, kdo se přesně netrefí do žánru (bude málo romantický, příliš popisný apod.) ;-)

Tichotam
08. 01. 2003
Dát tip
Tak já (až nebudu mít zkoušky) na Oldovu žádost nějakou tu soutěž sepíšu. Přidám omezením žánrem a z literatury opíšu definici žánru. - Jaké schéma byste volili? Sonet? Nebo něco těžšího? Podle toho budu opisovat z té knížky... - A má být omezení i tématem?

Olda
07. 01. 2003
Dát tip
Vim, ze problemem lit. soutezi tady vyhlasenych bylo, ze o nich nikdo moc nevedel. Tehle bych mohl udelat hezko propagaci ;-)

Armand
07. 01. 2003
Dát tip
Olda: - jde trochu o ty ceny.. to by se mělo ujasnit, aby byla jasná a ujasněná ta motivace. Nápad! Písmácký online časopis - Noviny Písmák (třéba) Zazněl v hospodě před Rakovnickým čtením a teď bych se nechtěl někoho dotknout, ale buď z úst mé krásné paní nebo Lyryka (nebo jsem to byl já? :)))))) - no to je asi nepodstatné). Šlo o vytvoření online novin/časopisu Písmáka. V levém menu by byl odkaz tyhle Noviny, řekněme 14denník nebo raději měsíčník. - reflexe života na písmáku: tedy nejtipovanější a nejčtenější díla měsíce, vyhlášení soutěží, popř. novinky z oblasti literárního světa. - Autor měsíce (s řádnou kritikou svého díla - viz Lyryk nebo Valéry jak to uměli a umí) - nováček měsíce is kritikou a odůvodněním proč(prostě to udělat jako v NHL :)))))))) - Mohly by zde být vypíchnuty a znovupublikovány (ty lepší - fundovanější) recenze a významné diskuse nebo kritiky atp. -příspěvky písmáčího lidu (ty nej) Měl by mít výrazně jednoduchou, ale originální a "nepísmáckou" (pouze "lehce-písmáckou) úpravu a pokud by to šlo, udělán opravdu jako časopis... jako třeba je www.dobraadresa.cz ((?) nejsem si jist nazvem serveru) tj. v pdfku pokud možno (nebo něčem ekvivalentní) Nebyly by interaktivní (max. nějaká anketa) co Vy na to a hlavně co Ty na to Oldo? Mimochodem to by byla jedna z motivací pro autory.. dostat se na titulní stranu - takříkajíc :))))))) Výběr by měl být náročný! a měl by si udržovat vysokou a prestižní úroveň. :)

Armand
07. 01. 2003
Dát tip
Bylo by takovým výlovkem toho nejlepšího a nejdůležitějšího z písmáku .-)

Olda
07. 01. 2003
Dát tip
Nu, to bylo dalsi o cem jsem chtel otevrit diskuzi -- tech napadu je spousta a jsou hezoucke! ;-) Tohle ale melo byt o lit. soutezi! ;-)))

Armand
07. 01. 2003
Dát tip
Olda: sorry .. mi uteklo .-) ta myšlenka se mi vybavila v návaznosti na literární soutěž, řetězcem přes motivaci autorů k té lit. soutěži. Tak to kdyžtak smaž ten můj příspěvek a použij ho jako nové auditko. .-)

Tichotam
07. 01. 2003
Dát tip
Armand: Toš mě se to líbí a skoro mě mrzí že to nenapadlo mě:o) Nějaké bezvýznamné rýpance: - Ne každý má Acrobat Readera = přidat link na jeho stažení - Možná by nebylo zlé udělat alespoň dvě verze...resp. tři verze: a) pdf (Acrobat) b) doc (Word) c) html (prohlížeč) - banner soutěže bych umístil po boku loga "písmák"...mělo by s ním asi graficky ladit:o) soutěž: pokusím se zase o logo, ale radji se mnou nepočítejte:o). málokdy jsou moje loga použitelný...jake ma mit rozmery? prave me neco napadlo...:o) - Cena by byla Bubínek protože jsem ho nedostal k Vánocum:o))

Armand
07. 01. 2003
Dát tip
Tichotam: s verzí *.doc nesouhlas, html je ok, to se dá udělat neinteraktivně .-) Acrobata má každý a i kdyby ne, tak je zadara ke stažení.. dobrá připomínka .-) bubínek.... .-) říkáš že bys rád jeden jo? :)) Pokud vím, tak sdružení Písmák má neutracený grant 25 000, takže proč ne, ale tohle by chtělo ještě iskusi. Nicméně Olda tady chce asi i jiné nápady než jaká bude cena :)))))))))))))) .-)

Tichotam
07. 01. 2003
Dát tip
treba takovehle: :o) je to velike protoye je to polotovar..navrh. hmm...je poznat jaky je v tom vtip?

Armand
07. 01. 2003
Dát tip
chmm.. není špatný, ale tuším že to chce spíš zamakat ve Photoshopu

Radost
07. 01. 2003
Dát tip
jo, mohla by se pod to schovat třeba soutěž haiku :-)))))))))) (to byl vtip) "noviny písmák" je zajímavá myšlenka - ve smyslu spíš teda antologie (něco jako "Písmákův zápisník..." (teďka čtu Šaldu :-) - pravidelné myslím, že těžištěm by měla být nějaká vybraná díla ze "soutěže", ostatní rubriky spíš okrajově... logo vypadá jako srdce prasklé infarktem z výsledků soutěže (hahaha)

Tichotam
07. 01. 2003
Dát tip
:o) říkám že je to jen prototyp...v photoshou umim a taky to udelam jestli se bude schema libit. napis je hnusnej... to cervene ma byl srdce-ucho(na poslouchani basnicek)... je to nejasne, zkusim zapracivat. Ten napad muzete kdo chcete taky zpracovat. nejsem grafickej machr... :o)

Tichotam
07. 01. 2003
Dát tip
nova verze...vyjadrete se jestli mam pokracovat nebo co:o) a taky jestli v tom neco vidite...

Radost
07. 01. 2003
Dát tip
samá morbidita ty (roršachovský) skrvny vypadají jako dítě se šípem ve vypouklém bříšku jako mimino slovo soutěž v kolečkách se mi moc nelíbí (mají to být asi klávesy od stroje??) a hlavně... v celku to vypadá dost nekompaktně a trochu mimochodem zpět k ostatním aspektům té soutěže - představujete si skutečnou porotu? kdo ji navrhne? kdo bude nominovat díla, autoři? půjde o kategorie děl?

Radost
07. 01. 2003
Dát tip
jo teď teprve mi to všechno s tou soutěží došlo, aha...:-))) nechal jsem se strhnout myšlenkou magazínu a nevšiml si původní otázky...

Olda
07. 01. 2003
Dát tip
Tichotam; prihlasilo nekolik velice dobrych grafiku, takze bych to nechal jim ;-) Tebe potrebujem na tu literaturu ;-) Radost; tusim, ze jsem to psal -- autor navrhne (posle) sve dilko. Ten prvotni vyber ze zaslanych del (nepocitam, ze bych jich bylo zas tak prehrsle) by mohl provest bud clovek ktery navrhne tema a k porotovani by si mohl prizvat pote koho by chtel. Kategorie del bych neomezoval.

Tichotam
07. 01. 2003
Dát tip
:op

kecyblil
07. 01. 2003
Dát tip
Překopíruju sem text, který jsem napsal před vznikem této kategorie, možná vás budu v něčem opakovat, a tak to nemusíte celé číst, v zásadě je to o tom, že bych změnil úvodní stranu, aby nebylo tolik hádek kolem upoutávek a kategorií. Co se týče soutěže: 1) měla by být spíš legrační, než vážná 2) cenou by mohl být titul, který by obdržela přezdívka Soutěž by nemusela vůbec zasahovat do reálného světa, za vítězství by byla odměněna přezdívka, mohl by vzniknout žebříček vítězů soutěží, takže radost z výhry by byla podobná, jakou prožíváme u počítačových her. Otevřená je otázka poroty, pokud se sejde třeba sto děl, bude poměrně těžké je všechny přečíst. Na každých deset děl by měl být jeden porotce, který zvolí nejlepší, ale upozorní i na další případné možné postupující. Až se počet zúží na nějakých deset dvanáct, nebude už problém, aby třeba jen tří členná porota každé dílo slovně a bodově ohodnotila a součtem dospěla ke konečnému pořadí.

kecyblil
07. 01. 2003
Dát tip
Tak to sem nakonec kopírovat nebudu. Je to mimo téma. Jako zadání první soutěže mě napadla práce v "bravo žánru" :Tenkrát poprvé. Legrační titul jsem zatím nevymyslel ;-( Možná budeme muset vymyslet spíš nějaký pohár, nebo tak něco. A u přezdívky bude vždy seznam trofejí. Třeba: Pohár poprvého vítěze ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru