Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNapoveda
07. 01. 2003
0
0
2165
Autor
Olda
Helca vysla z povodni napovedy, ktera je ted dostupna v levem menu.
Vyrazne ji rozsirila. S dalsim textovym rozvojem by bylo idealni kdyby ji pomohli Andele.
Zakladem by mel byt strom asi podobny tomu levemu menu.
Kazda polozka muze mit podpolozku.
- Nazev
- seznam podpolozek
- text
- odkazy na souvisejici
Tedy napriklad:
- Vkladani dila
- nazev, editacni okno, limit del na den
- Dilo vkladame tak, ze .. blah blah
- cteni dila, psani kritik, ..
Cele by to melo byt jednoduse bez znalosti HTML administrovatelne.
Nu a ja se ted ptam. Mate k tomu nekdo nejaky dobry napad, predtim nez to naprogramuji? ;-)
JohnieBass
30. 01. 2003
Takze system na vkladni textu je hotovej, ted "naliti" neceho zkusebniho a pak zkusim v dany sekci ty otazniky. Pokud s tim chcete Helce pomoct, dejte vedet primo ji!
Za typy na JS diky, pak az se s tim budu prat ;-)
Olda, tohle jde adresovat... do každého konkrétního okna může otevřít co chceš...
var parametry="toolbar=0,scrolbar=1,location=0,resizable=1";
var okenko=open("pismak.htm","seznam",parametry);
okenko.document.write("sem jakekoliv html"); //jedna moznost
okenko.document.href = "pismak2.htm"; //nebo proste presmerujes soubor (tohle neni odzkouseny, ale jit to musi)
Merle; no, pokud uz je okno (napovedy) otevrene a ja v hlavnim P. okne kliknu znova na jinou polozku napovedy, tak se obavam, ze se mi to otevre do jinyho (malyho novyho) okna.. ale to mas cas, uvidime ;)
jo, nápověda mi mohla mít samostatné okno, aby člověk nemusel přes pravé tlačítko a otevírat v novém okně.
Tím krokem by se člověk mohl pohybovat zároveň v nápovědě i v ostatních částech Písmáka.
myslím že tak jak píšeš je to ok
jinak aby šly odkazy na konkrétní položku do stejného okna
tzn kuydž u avíz kliknu na otazníček, abych se v novém okně (pokud je otevřené, tak to už otevřené) přepnul na konkrétní položku avíza....