Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePsaníčka ztracená
31. 01. 2003
3
0
2033
Autor
Kodynie
Psaníčka ztracená
Byla jsem odříznuta od internetu.
Jak je to dávno? Ani moc ne.
Myšlenky nevejdou se do wapu
a tak spousta jich zůstává jen v mé hlavě.
Už nemohu ti psát dlouhá psaní,
jak moc mi to chybí.
Myšlenky mé zůstávají nevyřčeny
a pomalu mizí v propadlišti dějin.
Psala jsem ti ráda své maily.
V nich vždy bylo vyřčeno vše,
co řečeno být mělo. Teď občas i tápeš,
protože nevíš, co já dávno vím.
Juj, poezie o věcech moderních, pro to tip... A zase soucítím, kruci, dneska bude zřejmě veselý večer...
Klasickou poštu taky znám a využívám hojně jejich služeb a psát na papír umím stejně perfektně jako do počítače. Já nerozlišuji médium. V případě Ztracených psaníček ale byla klasická pošta příliš pomalá, protože jsem bývala u něj zpravidla dříve než by dorazil pošťák s mým dopisem a tak jsem mu nosila své básně pro radost.
wapová brána na Písmáka je zatím jen v mojí hlavě, snad někdy bude realitou... nebo mobily s HTTP prohlížečem za rozumnou cenu...*
Danny, neblázni. To nepůjde. Lidi by museli mít GPRS, aby se při četbě dílek taky doplatili. Jinak je to zajímavý nápad. Ale přece jen se dá Písmák číst přes wap, pomůže Ti v tom wapová adresa wap.pyweb.com . Je to server, který převádí internetové stránky do wapového protokolu. Taky jsem si s touhle adresou pohrála a můžu říci, že skutečně funguje, ale dnes to chce mít GPRS, aby člověk nezbankrotoval.Je to anglický server a vlastně ani nevím, jestli ještě v současnosti funguje, protože já si s tím hrála už zhruba před rokem. Tak nevím.