Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrál a Markytánka
Autor
Potrhlice
Konal se velkolepý maškarní bál. Jeden impozantní Král tam poznal spanilou Markytánku a tak moc se mu líbila, že jí pozval do své ložnice. Zavřeli za sebou dveře a Král vášnivě přivinul Markytánku do své náruče. Zůstalo však jen u dlouhého polibku.
Do ložnice vletěl další muž se slovy : "Julko, co tu vyvádíš?"
Překvapením pro nás bude, že se těmito slovy neobracel na Markytánku, ale na Krále. Markytánka zmateně vyběhla z ložnice.
Julka odložila svou masku muže a hleděla hrdě a vzdorně do očí své bývalé lásce Leonardovi. Pak jí ale láska, zůstávající stále v jejím srdci, přemohla a ona se vrhla do Leonardovy náruče. Přitiskli se k sobě silně a padli spolu na postel a pak se spolu pevně spojení kutáleli z postele na postel a stále dokola.
Když první bouřlivé emoce pominuly, Julka vyprávěla svůj příběh po jejich rozchodu. Ze žalu ze ztráty nejmilovanější osoby se vrhla do víru sexuálních radovánek a v současnosti už jí nestačilo být jen ženou, ale chtěla se zprostředkovaně stát i mužem na tak dlouho, dokud by její inkognito nebylo odhaleno.