Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePanna
Autor
egil
A možná že je osamělá a třeba je jen sama ospalá sebou zítra rozsekne meloun do polovin
ale ty roztřesené sladké prsty co pak vytečou tak trochu nebudou je jí....
Nemá ráda výtahy: zajíždějí do šachty přímkami při odlehčení nevyzařují a znají jen dvojí pohyb
.. a trochu ano svým zatnutým dechem dnes bude řezat všechny zítřejší milence do svých stehen
Ráda chodí do kaváren: nakukuje si do knih přes rameno myslí kouř když ke rtům přikládá vykřičníky cigaret
A pak vydechne...
Pilky a lískové oříšky se nakrčí a s napjatým klidem pavučin po vnitřní straně stehen sklouznou zpět do nulové polohy |
10 názorů
:-D já nikde žádnou kritiku nevidím? jenom komentáře ke mně, jejichž vztah k mé osobě, vzhledem k faktu, ze se vůbec neznáme, je úplně volný a se mnou mimoběžný. kritiku svých textů jsem naopak vždy vítal... ale tady jde zjevně o něco úplně jinýho! zajímavý!! (tak třeba teď se bavím - tolik ke smyslu pro humor... nebo to myslíš vážně?)
Hana Svobodová
25. 04. 2021Jen jsem tak klikla na nějakou básničku, to je jedno, ale kritiku myslím všeobecně, současně, osobně, v dobrým, ale to ty nikdy neuznáš, proto už to k lepšímu s tvou poezií nepůjde. Škarohlíde. Vždycky jsi mi lezl z mých výše uvedených důvodů na nervy. Nazdar.
a proč ses probůh zaměřil/a zrovna na tenhle skoro dvacet let starý, mnou samým prakticky zapomenutý text? v tý době jsem byl ještě na škole... na tvoje hodnocení mé osoby nebudu reagovat - neznáme se; a tak to naštěstí i zůstane. zdar!
Hana Svobodová
25. 04. 2021možná jsi pedofil, taky škoda, že působíš tak nafoukaně! a bereš se příliš vážně, včetně svojí poézie, a nejspíš nemáš vůbec smysl pro humor, proto už to lepší nebude, asi s poezií ne, i když je tady na písmáku nadprůměrná, tvoje elito je jelito, bohužel.